Citat:
Ursprungligen postat av JzsaVGvyF8Rqn1B
Haha,
ut och festa? Efter att ha ätit brownies med 5g grönt i?
Ni kommer sitta tokstenade i soffan eller somna beroende på hur många ni är, hur mycket ni äter och kvalitét såklart
Att äta kan vara riktigt tungt om man är ovan så ät inte för mycket på en gång. Lätt hänt när det tar så lång tid innan det slår (been there, done that)

HAHAHA bara om jag hade läst detta innan helgen!!!

Vi blev 7st nybörjare, så medan jag och en polare "lagar" brownies så sitter alla i köket och dricker, vi tänkte f*ck it, vi blir lite lulliga innan vi börjar äta

(big mistake).
När kakan blev klar och alla tog sin bit och ätit den så bestämde vi oss för att sitta i vardagsrummet och dricka lite mer.. och där började allt, jag kunde knappt koncentrera mig på tv och fick skratt attacker ena sekunden och blev deppat den andra

Värsta var att jag visste inte om jag var full eller om det browniesen som gjorde mig helt knäpp

.. så efter ett tag bestämde jag mig för att gå till toan och ta ett piss, stod där i vad som kändes som 20min och inget kom ut

. Efter gick jag till sovrummet för HELA lägenheten snurrade! Och där halv-sov jag kl 00.30!!!

!!!!! tills typ 10 på morgonen!! HELT SJUK!!!! Värsta är att mina vänner hade tydligen kommit under natten i mitt sovrum hoppat på min säng och bara hängt!:S! Om det nu blir en nästa gång så ska jag absolut inte äta en hel kaka utan en halv bara
"You learn by experience"