2013-01-23, 01:31
Medlem
Jag har försökt skriva om mitt favortrecept som jag har fått från den här tråden, så det blir mer lättläsligt.

Tack till Brazilio och DenNyaDealen. Framför allt DenNyaDealen som skrev receptet.

Senast redigerad av Skrotnisseochhansvanner 2013-01-23 kl. 01:37.
Citera
2013-01-23, 16:29
Medlem
BakedTurtles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrotnisseochhansvanner
Jag har försökt skriva om mitt favortrecept som jag har fått från den här tråden, så det blir mer lättläsligt.

Tack till Brazilio och DenNyaDealen. Framför allt DenNyaDealen som skrev receptet.

Om jag maler ner typ en 2,5 brunt så att det nästan blir pulver-aktigt och sedan smälter det med smöret, funkar det? Kommer det lukta mycket? Ska baka med bruden och hennes morsa kommer vara hemma så vill vara smått diskret :P
Senast redigerad av BakedTurtle 2013-01-23 kl. 16:35.
Citera
2013-01-23, 16:41
Medlem
Sleepyoh22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BakedTurtle
Om jag maler ner typ en 2,5 brunt så att det nästan blir pulver-aktigt och sedan smälter det med smöret, funkar det? Kommer det lukta mycket? Ska baka med bruden och hennes morsa kommer vara hemma så vill vara smått diskret :P

Det är så man bör göra. Det är så jag alltid har gjort. Fast jag orkar inte baka någonting, brukar bara göra en oboy eller te eller valfri dricka med smak och sen s vepa skiten fort så är man bäng inom 2 timmar.
Citera
2013-01-23, 16:56
Medlem
BakedTurtles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleepyoh22
Det är så man bör göra. Det är så jag alltid har gjort. Fast jag orkar inte baka någonting, brukar bara göra en oboy eller te eller valfri dricka med smak och sen s vepa skiten fort så är man bäng inom 2 timmar.

Tänkte liksom mala ner det med än sån här grej

http://thumbs.dreamstime.com/thumbla...8105VJZcq8.jpg

(Ingen aning vad fan det heter ). Men luktar det mycket eller? Men bruden ville baka och så föreslog jag hachbrownies och hon vart på så måste informera mig lite

EDIT: Glömde länka bilden
Citera
2013-01-24, 13:07
Medlem
Svamphoras avatar
Andra försöket och de blev cp av det tror jag. 45-60 minuter på ugnen, 2 gram nice gräs i smör och sedan ner till kopp oboy. Ingenting kicka riktigt in, rökte 1 gram senare och blev bäng så istället.

Kan bara säga att jag känner mig avslappnad(mest säkerligen cannasmöret) och hade lite knarkiga drömmar om Earl och Randy, men inge "skevbäng" eller superbäng?

Vad har jag gjort för fel? Kommer dra i mig 5 gram nästa gång och ha den på 2 timmar.
Citera
2013-01-24, 15:44
Medlem
GrovvyZileans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svamphora
Andra försöket och de blev cp av det tror jag. 45-60 minuter på ugnen, 2 gram nice gräs i smör och sedan ner till kopp oboy. Ingenting kicka riktigt in, rökte 1 gram senare och blev bäng så istället.

Kan bara säga att jag känner mig avslappnad(mest säkerligen cannasmöret) och hade lite knarkiga drömmar om Earl och Randy, men inge "skevbäng" eller superbäng?

Vad har jag gjort för fel? Kommer dra i mig 5 gram nästa gång och ha den på 2 timmar.

Hur många grader hade du ugnen på?
Citera
2013-01-24, 15:49
Medlem
Nån aning om vad man mer kan göra av bubbelhash vattnet förutom vattna trädgården me det?
Kanske nån alkohol dryck?
tips mottages
Citera
2013-01-25, 00:01
Medlem
Svamphoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrovvyZilean
Hur många grader hade du ugnen på?
Stekpannan. Hade en stor kastrul som koka med vatten och la lil kastrullen med det smälta smöret + weed. typ nää ja koka shitten också, drack den flera gånger medan den kocka
Citera
2013-01-27, 20:23
Medlem
Tjo flashback!

Ska åka till USA och är lite sugen på att äta innan flyget (kommer vara sjukt tråkigt annars...).
Problemet är att jag bara har 1.25 kvar, kommer det att räcka att bli lite bäng på? Inte så sugen på att köpa mer då jag ska köpa lite i usa istället.
Citera
2013-01-27, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mary-janne
Tjo flashback!

Ska åka till USA och är lite sugen på att äta innan flyget (kommer vara sjukt tråkigt annars...).
Problemet är att jag bara har 1.25 kvar, kommer det att räcka att bli lite bäng på? Inte så sugen på att köpa mer då jag ska köpa lite i usa istället.

Tror du verkligen att det är en riktigt god ide? Jag vet inte vad usa tycker om att du kommer in i deras land med röda ögon och möjligen hög som ett hus. 1,25 räcker gott och väl, så länge du tillagar det rätt.
Citera
2013-01-27, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrotnisseochhansvanner
Tror du verkligen att det är en riktigt god ide? Jag vet inte vad usa tycker om att du kommer in i deras land med röda ögon och möjligen hög som ett hus. 1,25 räcker gott och väl, så länge du tillagar det rätt.

Tack! Borde inte vara något problem, ska till washington (har för mig att det är lagligt där). Borde v'a'll inte vara sa hog efter ca 10 timmar flyg och ta lite cleareye po toan
Citera
2013-01-27, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mary-janne
Tack! Borde inte vara något problem, ska till washington (har för mig att det är lagligt där). Borde v'a'll inte vara sa hog efter ca 10 timmar flyg och ta lite cleareye po toan

Visserligen sant om du menar staten och inte staden. Trycker du i dig 1,25gram som är tillagat rätt så är du säkert hög i 8h utan tolerans. Tänker mest bara hur pissigt det skulle vara att flyga till usa och sen inte få komma in i landet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in