Citat:
Ursprungligen postat av Skrotnisseochhansvanner
Jag tvivlar på din metod med cannabiset på mackan. Om du inte har det i ugnen i en timme eller så, men då lär du bränna det. Jag tycker du bör göra cannabis-smör för att göra det så bra som möjligt. (smält smör med smulat cannabis i en timme på 4/12 på spisen.)
Nu är det testat, dock utan svampar då jag inte fick tag i dessa i tid.
Resultatet blev ju helt galet, att jag inte tänkt på att äta cannabis innan. Hade kanske en 0.8 dunderhasch och smulade ner de i en macka, slängde in den i toasten fram tills smöret smälte, ungefär 2-3 minuter. Åt den och det smakar ju gudomligt, tillsammans med att det inte luktade någonting. Mitten av mackan smakade mest och kan ju varit att jag inte spred ut haschet som jag borde, men men jag åt den kl 8 imorse och den började slå vid halv 10, vid halv 11-11 nådde jag peak vilket var så mycket starkare än något jag någonsin rökt (varit i Amsterdam två vändor enbart för att röka, samt christiania otaliga gånger). Detta slog allt jag var så himla stenad, och det satt i till strax innan 6 på kvällen vilket var en missbedömning från min sida få jag började jobba kl 5 men nu är allt lugnt, och jag kan säga att dessa mackor ska göras om, med svamp inräknat nästa gång och då lär jag åka på en helvetes resa, men det får tiden utvisa.
Peace.