Provade att äta hash. Eftersom jag inte gjort det innan och jag är lite feg så tog jag bara 0.2 gram. Rörde ut det i varmt smält smör och sen i yoghurt. Kände lite grand efter ca 90 minuter. Men inte särskilt mycket. Satt väl i någon timme eller två. Blir nog dubbla dosen nästa gång.
Min favorit är att koka upp vatten (ungefär 2 dl), lägga ner en stor smörklick, ca 1g grönt och 0.5g brunt. låter det koka tills det bruna har löst upp sig helt, silar bort det överflödiga (som vid det här laget är tomt på thc) och häller över det i en kopp. släng ner 2 tepåsar och låt det stå och dra i ca 5 minuter. i med mjölk och honung. drick, njut och invänta
funderar på att göra typ hasch-oboy utav det men känns lite waste att göra utav ALLT eftersom jag betalade 500 för det (inte bästa dealen jag vet, long story)
funderar på att göra typ hasch-oboy utav det men känns lite waste att göra utav ALLT eftersom jag betalade 500 för det (inte bästa dealen jag vet, long story)
Nackdelen med att inte veta mängden av cannabis är att man kan inte dosera maten rätt.
Smular du ner allt, blandar det i smör på låg värme i 1h, och sen äter det/oboy/bakar/macka så kommer du bli hög för länge. Därför vill man kunna dosera vid matlagning.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!