2009-12-23, 19:06
Medlem
MsPa1nTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macgarver
Ja alla tycker om det. Det är lätt och generalisera men omöjligt att geniralisera.

Haha fan va skev du är.

För övrigt så ser jag bara det hela som stort fail. Sämre att bara ta "en promenad" för att få lite "frisk luft".
Citera
2009-12-23, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blommlsd
Låter nice

Det borde det la klara men kan inte svara säkert då jag är osäker tyvärr =/
Gick tillväga såhär, Fyllde ett glas med Kakao, Grädde, Mjölk, Smör. Körde i micron i ca 2-3 min (smöret smälter och allt varmt)
Smulade ner 1.5g Thaistick och slängde återigen den i micron i ca 2-3min på lite lägre temp, kmr nu detta funka?
Citera
2009-12-23, 21:04
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macgarver
Fail! Kan inte ses som annat än ett misslyckande. Undrar vad du fick för gräs eftersom det smakade så illa. Gräs smakar inte illa.

Ja jag måste ha gjort något fel. Seriöst varför fungerar det inte att äta det? När jag röker detta gräset blir jag väldigt hög iaf. Det har inte så god smak enligt mig, men andra tycker att det smakar gott(att röka alltså). Har för mig att kranen sa att det var skunk. Det är ett av de bättre gräs som jag rökt och bättre än mycket brunt, väldigt uppåt rus. Luktar citron har jag kommit fram till, eller iaf sött och likt citron.

Är det ingen som vet något bra sätt att äta gräs? Eller är det bara att skita i det och röka skiten...?
Citera
2009-12-23, 21:48
Bannlyst
Man kan ju inte bara äta det sådär? du måste lösa upp det i fett först. Det är annorlunda när lungorna tar upp det och när det tas upp genom tarmsystemet.
Citera
2009-12-23, 22:04
Medlem
dunderdasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haggn
Stjäl tråden lite snabbt

Jag tänkte blanda 1dl grädde, 1 smörklick, 1g thaistick köra micron tills allt smälter samma och sen i med kakao och socker.

kan man göra detta och sedan förvara i en termos 24h utan att det blir dåligt?

förövrigt...
Luktar det mycket när man kör i micron, har 30min på mig om 5min, hinner jag vädra osv?
Varför krångla till det?

Strunta i micron, gör så här:

Smält ösnkad mängd smör i en kastrull. I med önskad mängd finfördelat röka, är det hasch så rör om tills det löst upp sig i smöret.
Nu har du fiiint smör att göra vad du vill på!
Tex. kan du blanda ner det i oboy eller byta ut det mot vanliga smöret i en kladdkaka.

Svårare än så är det inte!

Ang. om det går att förvara så tror jag inte det är några som helst problem i 24 timmar.
Citera
2009-12-23, 23:31
Medlem
Modifys avatar
Ny, men enkel fråga.

Kan jag efter att ha fulländat min hasch-oboy ställa den i kylen och dricka den vid senare tillfälle, eller måste oboyen vara varm för att effekt ska uppnås?

Egentligen borde det inte spela någon roll med tanke på att jag redan löst upp thc:et i fett.
Citera
2009-12-23, 23:31
Medlem
gobbegroggs avatar
http://www.youtube.com/watch?v=As8uULtSdfE den är jävligt gammal!!!!!!!!!!!!! nu slipper ni säga det... ok.

var lite tvungen att posta den
Citera
2009-12-23, 23:41
Medlem
KlunseNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Modify
Ny, men enkel fråga.

Kan jag efter att ha fulländat min hasch-oboy ställa den i kylen och dricka den vid senare tillfälle, eller måste oboyen vara varm för att effekt ska uppnås?

Egentligen borde det inte spela någon roll med tanke på att jag redan löst upp thc:et i fett.

Ditt svar till dig själv var ganska vettigt
Citera
2009-12-26, 13:19
Medlem
tjuven018s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Ja jag måste ha gjort något fel. Seriöst varför fungerar det inte att äta det? När jag röker detta gräset blir jag väldigt hög iaf. Det har inte så god smak enligt mig, men andra tycker att det smakar gott(att röka alltså). Har för mig att kranen sa att det var skunk. Det är ett av de bättre gräs som jag rökt och bättre än mycket brunt, väldigt uppåt rus. Luktar citron har jag kommit fram till, eller iaf sött och likt citron.

Är det ingen som vet något bra sätt att äta gräs? Eller är det bara att skita i det och röka skiten...?

För det första ska du inte ha weedet i micron, för det andra måste du ha lite mer än när du röker och för det tredje så om du ska äta weed så är det bara att strö på det på kebabrullen eller vad det nu är du ska äta.
Citera
2009-12-26, 15:52
Medlem
overseriöst?

Fick en idé om att äta i perioder och på så sätt få en längre effekt.
Har själv inte testat men det kanske är någon som är sugen på att testa lr ngn som redan har gjort detta och vill dela med sig av känsklan
Citera
2010-01-03, 22:57
Medlem
slunks avatar
drog precis i mig lite över ett gram hasch för första gången. har inte ätit sedan 4 förutom lite chips så hoppas att det kickar innom sådär 1.5timmar iaf.

smälte ner smör en klick smör, smulade i haschet, rörde runt och satte det på pannnan i en kort stund på låg värme och värmde sedan chokladmjölk å slängde i smöret.

smakade rätt äckligt i början, inte så man ville spy men det var ju inte direkt behagligt. antar att det var pga att det mesta av haschsmöret lade sig ovanpå mjölken. detta löste jag dock genom att ha i en helvetes massa mer oboypulver och därefter var det drickbart.

hoppas på en lite annorlundare high idag än vad jag haft tidigare då jag rökt!
Citera
2010-01-04, 10:31
Medlem
Svensson910221s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slunk
drog precis i mig lite över ett gram hasch för första gången. har inte ätit sedan 4 förutom lite chips så hoppas att det kickar innom sådär 1.5timmar iaf.

smälte ner smör en klick smör, smulade i haschet, rörde runt och satte det på pannnan i en kort stund på låg värme och värmde sedan chokladmjölk å slängde i smöret.

smakade rätt äckligt i början, inte så man ville spy men det var ju inte direkt behagligt. antar att det var pga att det mesta av haschsmöret lade sig ovanpå mjölken. detta löste jag dock genom att ha i en helvetes massa mer oboypulver och därefter var det drickbart.

hoppas på en lite annorlundare high idag än vad jag haft tidigare då jag rökt!

fick du mkt "hashsmör" när du hade varm oboy? det brukar inte jag få^^ testa kall däremot men tills nästa gång köp 100g marabou orginal bryt alla rutor och ner i en kopp sen in i micron, när det har smällt blandar du i 1g hash smulat och du får effekt inom 2 timmar, och det smakar mega gott

om du vill göra det extra gott så låter du vissa bitar vara lite större så känns det som om det alltid varit i chokladen och det smakar riktigt gott med dom bitarna

tänkt det på ica Marabou Hash....Smaken man aldrig glömmer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in