2009-12-23, 14:17
Medlem
Svensson910221s avatar
har käkat typ 1 g varje dag nu i en vecka, fett soft e det köp marabou smällt de i en kopp så det blir helt kladdigt, ta ut koppen häll i smulad hasch och någon timme senare flyger du

Edit: lär funka med grönt med, men dela det så det inte blir så stora bitar
Citera
2009-12-23, 16:08
Medlem
Custom_mades avatar
God morgon. Vet inte om jag blev stekt eller inte. Tog en bonghit också. Sen kände jag mig relativt stekt.. Fast tror jag slösade rätt mycket fint gräs..
Citera
2009-12-23, 16:42
Medlem
Det var väl jävligt dumt att ha weedet i micron? Klart att THCt inte MÅSTE lösas upp i fett, jag menar har du rökt det någon gång? Men det verkar helt klart fördelaktigt när man bakar/äter.
Citera
2009-12-23, 16:42
Medlem
tjuven018s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
God morgon. Vet inte om jag blev stekt eller inte. Tog en bonghit också. Sen kände jag mig relativt stekt.. Fast tror jag slösade rätt mycket fint gräs..

Blev du inte stekt av det du åt så gjorde du fel.
Citera
2009-12-23, 17:30
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjuven018
Blev du inte stekt av det du åt så gjorde du fel.
Fail! Kan inte ses som annat än ett misslyckande. Undrar vad du fick för gräs eftersom det smakade så illa. Gräs smakar inte illa.
Citera
2009-12-23, 17:40
Medlem
ekwohos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macgarver
Fail! Kan inte ses som annat än ett misslyckande. Undrar vad du fick för gräs eftersom det smakade så illa. Gräs smakar inte illa.

haha så alla tycker gräs smakar bra?..är väll fan från persson till persson vad man tycker om. Och Ja gräs kan fan smaka illa. men även gott men det är jag det . kan inte geniralisera så som du gör..
Citera
2009-12-23, 18:08
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekwoho
haha så alla tycker gräs smakar bra?..är väll fan från persson till persson vad man tycker om. Och Ja gräs kan fan smaka illa. men även gott men det är jag det . kan inte geniralisera så som du gör..
Ja alla tycker om det. Det är lätt och generalisera men omöjligt att geniralisera.
Citera
2009-12-23, 18:36
Flyttas till Cannabis...
Citera
2009-12-23, 18:53
Medlem
Jag tänkte blanda 1dl grädde, 1 smörklick, 1g thaistick köra micron tills allt smälter samma och sen i med kakao och socker.

kan man göra detta och sedan förvara i en termos 24h utan att det blir dåligt?

förövrigt...
Luktar det mycket när man kör i micron, har 30min på mig om 5min, hinner jag vädra osv?
Citera
2009-12-23, 18:56
Medlem
blommlsds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haggn
Jag tänkte blanda 1dl grädde, 1 smörklick, 1g thaistick köra micron tills allt smälter samma och sen i med kakao och socker.

kan man göra detta och sedan förvara i en termos 24h utan att det blir dåligt?

förövrigt...
Luktar det mycket när man kör i micron, har 30min på mig om 5min, hinner jag vädra osv?
När körde det i micron luktade absolut ingeting , Dock hade jag hasch om det spelar någon roll
Citera
2009-12-23, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blommlsd
När körde det i micron luktade absolut ingeting , Dock hade jag hasch om det spelar någon roll
Underbart du är ängel ;D ty

Ska ta imorgon efter Julaftonen hos släkt och vänner, ut och gå i snön

Tror du det klarar 24h i termos?
Citera
2009-12-23, 19:05
Medlem
blommlsds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haggn
Underbart du är ängel ;D ty

Ska ta imorgon efter Julaftonen hos släkt och vänner, ut och gå i snön

Tror du det klarar 24h i termos?