2009-09-03, 00:56
Medlem
Taftamanabags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sockerbit
Någon som testat att göra CB-chocklad? Det som funkar bra är väl fett och värme, så varför inte smälta blockchocklad och lägga ner sina grejer i smältet. Borde smaka okej om man sedan häller det på glass eller något annat som kan döja smaken av blad.

Nån som vet om detta funkar bra?

Var en som talade väldigt varmt om det tidigare i tråden, istället för att hälla det på något annat så lät han den stå i kylen så att den stelnade. Så smaken borde inte vara något problem, tänker testa detta nästa gång jag ska äta marijuana.
Citera
2009-09-03, 01:14
Medlem
One-Loves avatar
Jag testade detta, och det smakade bra som fan Jag tog dock för lite CB i så jag blev inte riktigt skönt stukad men. Gott var det, jag fick ett tips i tråden som funkade bra, nämnligen att blanda ner grädde i chokladen när den är smält, blockchoklad kan vara trist. Och lite nötter och russin eller whatever. Och CB
Citera
2009-09-03, 19:54
Medlem
ikkAAs avatar
Hej!

Jag funderade bara på en sak. Nu sitter jag här utan både papper och tobak, men en liten bit hash.
Om jag nu äter denna hashbit på kanske 0.4g, händer det ngt?
Citera
2009-09-03, 19:56
Medlem
Sockerbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ikkAA
Hej!

Jag funderade bara på en sak. Nu sitter jag här utan både papper och tobak, men en liten bit hash.

Testa och skriv hur det gick, skulle vara bra att veta ungefär hur mucket man behöver när man äter
Citera
2009-09-03, 20:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Schamlippen
Började röka ganska mycket nu i sommras, blev väl ungefär 5 ggr / veckan.
hade väll tänkt bli lite små skön och mysa med lite family guy.
Vad har det med tråden att göra?
Citera
2009-09-04, 02:17
Medlem
Bockstensmannens avatar
Citat:
Hej!

Om du har så lite så är det nog värdare att röka "i glas" istället för att käka det
Citera
2009-09-04, 15:10
Medlem
KlunseNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sockerbit
Testa och skriv hur det gick, skulle vara bra att veta ungefär hur mucket man behöver när man äter
Tänk bara gånger 3 vad du brukar röka, inte svårare än så är det!

Har ett tips angående så man inte "steker" bort THC't, du värmer vatten, lägger smör i en platsmugg och lägger muggen i vattnet tills smöret smälter, sedan hackar du CB och lägger i i plastmuggen och rör om, sen tillsätter du bara vad du vill göra med det, går också att shotta det, provat det en gång, smör+cb+mjölk, var nära på och spy men bäng blev jag. Brukar alltid göra så här på mitt rum när jag vill äta CB
Citera
2009-09-04, 22:23
Medlem
ikkAAs avatar
Citat:
Hej!

Bara för att testa svalde jag en liten klump med cola, det är inte farligt va? ^^
Citera
2009-09-05, 00:05
Medlem
Citat:
Bara för att testa svalde jag en liten klump med cola, det är inte farligt va? ^^

Inte på något sätt, därimot borde du löst det i fett innan du drack, för att känna något överhuvud taget
Citera
2009-09-05, 00:11
Medlem
ikkAAs avatar

Jaja, biten var så liten så det är inget att bråka om.
Citera
2009-09-09, 23:57
Bannlyst
Ska köpa femma grönt eller brunt imorgon. tänkte att jag och min kompis skulle göra någonting av det. Mín fråga är då: 1. Hur mycket ska man ha i för att bli riktigt beng, kvittar det om det är brunt eller grönt? 2. Vad är bäst och göra det på som tar snabbast tid? Hoppas på en kanonkväll om någon eller några ger mig lite tips mvh
Citera
2009-09-10, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johanbus
Ska köpa femma grönt eller brunt imorgon. tänkte att jag och min kompis skulle göra någonting av det. Mín fråga är då: 1. Hur mycket ska man ha i för att bli riktigt beng, kvittar det om det är brunt eller grönt? 2. Vad är bäst och göra det på som tar snabbast tid? Hoppas på en kanonkväll om någon eller några ger mig lite tips mvh

Finns en massa alternativ här http://www.fly.to/haschkokboken
Allt går egentligen så länge du löser upp det i fett först
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in