2009-12-21, 16:23
Medlem
okejkuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Modify
Visst är det möjligt att bara värma upp mjölk (röd) i ett glas, hälla ner 0.5-1g hasch, röra om och dricka? Eller vore det smart att tillsätta en klick smör också?

Det går, mjölken ska nästan kokas, lägg i en liten klick om du tror de blir godare,
Citera
2009-12-21, 17:11
Medlem
Custom_mades avatar
Någon som vet något trevligt recept på fint gräs? Har en påse fint gräs cirka 4 g som jag skulle vilja göra någonting gott av. Är det samma procedur som för brunt eller har ni några rekommendationer?
Citera
2009-12-21, 18:41
Medlem
Utopia.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Någon som vet något trevligt recept på fint gräs? Har en påse fint gräs cirka 4 g som jag skulle vilja göra någonting gott av. Är det samma procedur som för brunt eller har ni några rekommendationer?

Du kan ju köra som med brunt fast du låter det dra ett tag för att sedan sila bort det
Citera
2009-12-21, 22:31
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utopia.
Du kan ju köra som med brunt fast du låter det dra ett tag för att sedan sila bort det

Okej. Fan det lät krångligt och jag har inte budgeten att slänga iväg massa fint gräs på det. Går det inte att göra någonting enkelt där man låter gräset vara kvar? T.ex. någon shake n bake kladdkaka eller nåt? Eller smakar det horribelt?

Det skrivs mycket fram och tillbaka i tråden om man skall smälta det i fett eller inte... Finns det något konkret? Den allmänna uppfattningen verkar ju vara att det skall lösas med fett, kan det vara så att det förlorar potens annars?
Citera
2009-12-21, 23:36
Medlem
Utopia.s avatar
Citat:
Okej. Fan det lät krångligt och jag har inte budgeten att slänga iväg massa fint gräs på det. Går det inte att göra någonting enkelt där man låter gräset vara kvar? T.ex. någon shake n bake kladdkaka eller nåt? Eller smakar det horribelt?

Det skrivs mycket fram och tillbaka i tråden om man skall smälta det i fett eller inte... Finns det något konkret? Den allmänna uppfattningen verkar ju vara att det skall lösas med fett, kan det vara så att det förlorar potens annars?

Fast grejen är ju den att allt verksamt ligger kvar i oboyen typ Men med weed så måste du ju ha nåt fett i också, så thc:t löses upp. Klart du kan äta det, men vet inte om det är sådär jättekort.

Finns massa recept med weed på internet annars.

http://www.youtube.com/watch?v=2Iw2vQfugVI
Citera
2009-12-23, 03:21
Medlem
Custom_mades avatar
Äcklig jävla gräsmacka!

Sitter här framför datorn. Kunde inte röka då jag är hos familjen och orkar inte gå ut, så jag la en fet matta med bra gräs på en macka, bredde smör på, lite ost. In i micron. Ut. På en tallrik. In i min mun. En tugga. Jävligt äckligt måste jag säga. Spyr typ av smaken. Fast håller på... att har ätit hela nu typ. Fast fan vad äckligt det är. Seriöst, någon som vet något GOTT sätt att äta gräs? Eller kan man sila av gräset sedan? man gjort nåt... smör typ? Och för en gång för alla och alla gånger för en, måste thc't lösas i fett? jävla snack... båda hållen

Tog mig cirka 1.5 timmar att äta skiten. Känner mig inte stekt alls heller, sista tuggan nu. Ska kanske försöka smyga ut och röka en jävel för att boosta... Men det blir jobbigt och så

Mvh.
Citera
2009-12-23, 03:31
Medlem
poof ball hats avatar
Citat:
Sitter här framför datorn. Kunde inte röka då jag är hos familjen och orkar inte gå ut, så jag la en fet matta med bra gräs på en macka, bredde smör på, lite ost. In i micron. Ut. På en tallrik. In i min mun. En tugga. Jävligt äckligt måste jag säga. Spyr typ av smaken. Fast håller på... att har ätit hela nu typ. Fast fan vad äckligt det är. Seriöst, någon som vet något GOTT sätt att äta gräs? Eller kan man sila av gräset sedan? man gjort nåt... smör typ? Och för en gång för alla och alla gånger för en, måste thc't lösas i fett? jävla snack... båda hållen

Tog mig cirka 1.5 timmar att äta skiten. Känner mig inte stekt alls heller, sista tuggan nu. Ska kanske försöka smyga ut och röka en jävel för att boosta... Men det blir jobbigt och så

Mvh.

Nu hänger inte jag på drogdelen, men varför i Drogakuten?
Citera
2009-12-23, 06:01
Medlem
du ska blanda det med smör:et och göra coooookey :P sen ha det på rumet
ta 1-2 vid behov
Citera
2009-12-23, 06:49
Medlem
Quentans avatar
http://www.ettnet.se/~alex/bokboken/start.html kanske kan vara till hjälp?
Citera
2009-12-23, 07:39
Medlem
Marlboromans avatar
När du äter det så tar det alltid längre tid för det att slå än om du röker det!
Citera
2009-12-23, 10:19
Medlem
Nevermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marlboroman
När du äter det så tar det alltid längre tid för det att slå än om du röker det!

Precis, kan slå riktigt jävligt oxå, hade en polare som för länge sen åt ett gram hasch då han inte ville röka det, svängde förbi nån timme eller två senare nedanför balkongen; då visste han ej vem jag var osv så jag kunde kom inte in...han beskrev senare hur fingrarna smält genom bordet när han skulle plocka upp något och en hel del övriga kraftigt flippade saker.
Han var väl iofs halvvan vid cannabis då, hade rökt ett år till och från kanske, absolut inte dagligen, men han hade jäkligt starkt psyke och så.
Så var försiktiga med mängd och så...
Citera
2009-12-23, 13:15
Bannlyst
För en antal år sedan käkade jag på en bit dåligt röka under några timmar och tyckte ju fan att det inte hände något. Fan vilken puppa jag hamna i! Tog 4-5h innan det slog sen låg jag i sängen i minst 16h. Som att dricka halv flaska theralen riktig jävla dvala hamna man i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in