Hej folket!
Bara en undran från mig då jag sitter nu påverkad efter ha ätit cannabis godis ikväll med två vänner. Ifall den är placerad på fel ställe ber jag om ursäkt.
Jag röker verkligen aldrig då jag inte gillar det men har sett där här med ätbart som ett roligt och ganska harmlöst betningsmedel jämfört med andra grejer fast jag använder det inte så ofta alls.
Till grejen: Ibland kan jag få rus som är helt fantastiska som gör mig glad, kreativ och bara skrattar typ. Tycker det är askul.
Men jag får ibland också en bit av rusen som ger ångest, nervositet, lite tvångstankar, mycket tankar på tidigare trauman i livet som ett väldigt destruktivt förhållande jag var i.
Varit en del kaosiga år för mig som gjort mycket skada men jag är på en mycket bättre plats idag och är verkligen på gång framåt.
Varför blir det såhär? Kan det vara så att vissa saker inte är helt återhämtat eller är det så att man helt enkelt blir för bäng typ? Det är den här biten som gör att jag tycker det kan vara tråkigt med cannabis även fast det ibland kan vara så roligt.
Varför ska massa dåliga minnen komma upp BARA NÄR MAN ÄR BÄNG men annars hanterar jag det hur bra som helst.
Haft skitkul ikväll och skrattat som fan, mått skitbra.. Men sen kommer lite vågor av den där känslan som sköljer över ibland.
Någon som har tips eller som det är såhär för också?
Mvh