Har provat haschkaffe och haschoboy 3 ggr på kort tid nu. Har funkat alla ggr och har nog blivit lagom stenad för en nybörjare. Kändes mer intensivt, satt i längre, blev på skitbra humör, blev orörlig några korta perioder och bara njöt av den känslan (eufori).
Körde en till nu. Tänkte jag skulle prova kortare tid i smöret. Kört 45-60 min tidigare. Nu efter ca 25 min hällde jag i mjölk direkt i kastrullen, då jag läst att vissa här gör så och det verkar smidigare än att värma i micron. Gjorde misstagen att dels hälla i direkt på plattan och alldeles för lite mjölk. Ville blanda ut sakta. Det fräste givetvis till som fan och jag blev handlingsförlamad en kort stund så tänkte inte på att fort hälla i mer mjölk/ta av kastrullen. Handlar om sekunder men ändock. Långa sekunder när det gäller något så värdefullt!
Nåja. När jag återkommit till verkligheten hällde jag snabbt i det direkt i nästintill kallt kaffe, som jag redan hällt upp i en mugg, i med mer mjölk, massa socker, in i micron 1 minut. Svep.
Frågan är ju om jag förstört THC:t? Har jag inte det så hoppas jag att jag får en resa för hade i mer hasch den här gången =S Exakt hur mkt vet jag inte själv ens men närmare 2 g uppskattningsvis. Tänkte på annat medan jag smulade ner det så gick av bara farten. Hade redan rökt en joint tidigare.
Sen undrar jag hur ni får i er allt hasch som fastnar i botten/sidorna när du häller upp smöret? Försökt en del grejer för att lätt få loss det/i sig det, men enklast hittills är att bara dra rent i kastrullen med fingrarna och slicka i sig det. Inte så gott dock. Borde kanske skaffa en slickepott. Slickepott! Haha. Vad roligt och töntigt ord.
Ok, 40 min sen jag drack mitt kaffe och shit nu känns det. Scary.
Small fan till under tiden jag skrev detta. Undrar hur mycket till