2020-01-14, 14:34
Medlem
Edible weed funkade inte, pröva idag igen?

Tja!

Prövade edible igår kväll. Fick typ inget resultat och tror jag typ tog 100mg typ, första gången. Kan ju bero på många saker, men tänkte pröva ikväll igen med typ 150mg. Något ja bör tänka på?

Edit: läste att man kanske inte får någon effekt 1-3 första gångerna man tar, kanske var därför? Haha
Citera
2020-01-14, 14:39
Medlem
Ät inte på några timmar innan du käkar den
Citera
2020-01-14, 15:37
Medlem
Ta en kopp/skål och lägg en matsked med smör/margarin med mkt fett i, smula ner biten och ställ den i ugnen i 30-40min på 115C*

Blanda sen i kaffet/teet w/e.
Själv älskar jag kaffe med en bit Marabou
0.5g räcker gott och väl för mig, även när jag har tolerans nog att typ inte känna något av att röka 0.8g av samma sort, skön i flera timmar <3
Citera
2020-01-15, 00:06
Medlem
Det går enl. Mig inte jämföra äta/dricka med att röka.
Citera
2020-01-19, 23:58
Medlem
Vapee1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walterwhiite
Det går enl. Mig inte jämföra äta/dricka med att röka.

Nej man får inte alls samma rus. Jämnt när jag äter så slutar det med att jag röker som vanligt!
Citera
2020-01-20, 20:52
Medlem
Hej

Jag har haft sömnproblen i många år och det enda som har hjälp är cannabis kaplsar som jag kan somna på .

Jag har nu köpt tomma capslar ocj jag skulle vilja göra egen cannabis oliv olja som jag kan hälla i mina kapslar och svälja dom och vara bäng i 5-8 timmar men jag vet ärligt talat inte ett bra recept eller hur jag ska göra det för att få effekten på oljan samt vet jag inte stegen jag skall ta för att få så bra resultat som möjligt. Är det snälla någon som kan hjälpa mig med ett grund recept för cannabis oliv olja som jag kan ha i mina kapslar?

Och hur mycket weed behöver jag och hur mycket pkja ? Jag har 10 gram weed hemma nu

Vore jätte snällt om någon kan hjälpa mig
Citera
2020-01-24, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Safarii
Dricker du upp själva haschet också?
Och vilka mängder är du har använt vid dem tillfällena?
Jag har av otur fått i mig 10g ish av hög kvalité hasch i magen och det slog väldigt hårt.
Men jag upplevde att det inte är lika potent som att lösa upp och binda det till fett. Så min åsikt är att det är mer värt att binda det till fett.

Dricker upp själva haschet med,det är bättre att binda det med fett men funkar bra med vatten med.
Citera
2020-01-25, 05:30
Medlem
Safariis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderkushen
Dricker upp själva haschet med,det är bättre att binda det med fett men funkar bra med vatten med.

Funkar gör det väl, det kan jag vara enig om. Men har upplevt det inte alls lika bra upptag personligen. Så hade/kommer använda mig av det hederliga att binda det med fett
Citera
2020-01-25, 14:47
Medlem
08as avatar
Hej!

Jag har en fråga kring ätande av brownies. Grejen är att jag ska äta hasch brownie i amsterdam men ifall jag röker en gås medans jag väntar in effekterna av brownien, kommer det dämpa/påverka mycket? Hur påverkar det brownie att röka innan?
Citera
2020-02-26, 00:13
Medlem
zippezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 08a
Hej!

Jag har en fråga kring ätande av brownies. Grejen är att jag ska äta hasch brownie i amsterdam men ifall jag röker en gås medans jag väntar in effekterna av brownien, kommer det dämpa/påverka mycket? Hur påverkar det brownie att röka innan?

Det är väl härligare att inte röka innan och låta brownien smyga sig på en Helst äta en timme innan lyft beroende på hur mycket man ätit innan.
Citera
2020-02-29, 14:30
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Tvungen till att dricka det denna gång i brist på tobak. Smulade ner något gram i smör som sedan åkte i kaffe koppen, på med massa kaffe och lika mycket socker. Smakade vad jag tror kuken på en apa skulle smaka.

Drack halva mot min vilja, slängde i resten mjölk och det blev bättre.

Inte ätit/druckit på flera år så ska bli intressant.
Citera
2020-03-01, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Tvungen till att dricka det denna gång i brist på tobak. Smulade ner något gram i smör som sedan åkte i kaffe koppen, på med massa kaffe och lika mycket socker. Smakade vad jag tror kuken på en apa skulle smaka.

Drack halva mot min vilja, slängde i resten mjölk och det blev bättre.

Inte ätit/druckit på flera år så ska bli intressant.
sluta äta hash.... stor e coli risk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in