Citat:
Ursprungligen postat av
AndersJohanssen
låter som du uppnådde mitt mål
Mycket cannabis oralt kan få den tuffaste av oss att blekna, denna form utav administrering har tom fått stjärnor som Snoop Dogg och Seth Rogen på fall.
""I was talking to Snoop Dogg about edibles," Rogen added. "And I was like, 'You fuck with edibles, man?' And he was like, 'I don't fuck with edibles because they ain't got no off button.'"
https://www.google.com/amp/s/www.civ...ibles/amp.html
Ja det var faktiskt underbart! Kunde spela väldigt krävande bullet hell spel på ganska normalt pårökt nivå (vilket konstigt nog visat sig vara runt 15% bättre än nykter).
Musikupplevelsen var outstanding, önskar jag hade plockat fram guran och testat också.
Hade noll munchies, vilket jag i normala fall får åtminstone ett tag (klarar jag första 30min utan socker så går alltid min munchies över)
Enda problemet var just att formulera meningar och att tala 😂
Edibles är något för mig, tar mig till en nivå närmare LSD och Cubensis än vad att ångan kan göra. Uppskattar dock ångan, så håller nog mitt ätande till AVB tills vidare 😁
Skulle dock vilja börja odla igen, och blir det en realitet kommer jag testa att göra alkoholextrakt på decarbat grönt. Tycker att det hela borde vara trevligare med några droppar tinktur isf en konstig sörja med fett, socker och brunt grönt 😂