Stack till Lidl igår för att köpa
GoGreen's skalade hampafrön, jag deffar nämligen på hampafrön nu under min veganska bodybuilding period, och det går skitbra. Lidl har nästbäst pris (40 kr / 170 gram) efter Netto (37 kr / 170 gram), och till min positiva förvåning såg jag att de hade sänkt priset rejält av någon anledning: 25 kr påsen! Måste vara mycket hampaskörd vid den här tiden på året, eller något i den stilen. 25 kr för 170 gram är fortfarande alldeles för dyrt om man t.ex. jämför med den näringsmässigt underlägsna solrosfrön, som brukar kosta 12 kr eller något för ungefär samma mängd (150 gram eller något), men detta är helt klart ett steg i rätt riktning, och vi cannabisentusiaster får hoppas på att det här inte är en engångsföreteelse. Detta (cirka 150 kr kilot) är faktiskt det billigaste kilopriset jag sett på skalade hampafrön i alla fall; för typ två år sedan eller något, kostade det 179 kr kilot på rawfoodbutiken.se, men i skrivande stund säljer de skalade hampafrön för 309 kr kilot. Hur GoGreen lyckats prispressa så där är en bra fråga, men jag som äter skalade hampafrön dagligen, hoppas att de fortsätter prissänka
Ville bara passa på att meddela detta: stöd
livets växt (cannabis) och dess
biologiska magi (industrihampa) mina cannabisvänner, så att skiten legaliseras så fort som möjligt, genom att köpa skalade hampafrön

Och hampakläder också då, givetvis. Bra skit!