2009-08-06, 16:46
Medlem
KlunseNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuddle
Blandade ner 4-5g standard brunt i en kopp kaffe för ett tag sedan, kännde nästan ingenting, så antar att man måste inta det med något fettrikt.

Gör inte som jag och slösa en femma, det funkar fan inte i kaffe.
Smält det med smör, brukar räcka med 1 gram om det är standrad, iaf för mig och mina kompisar. Annars kan du alltid shotta det i ett shottglas, Hasch+smör+mjölk
Citera
2009-08-06, 17:16
Bannlyst
THC tas upp om man bara äter det som det är, MEN det är bäst att lösa upp det i fett först, då tar kroppen upp det bättre och du får mer effekt.
Citera
2009-08-06, 18:51
Medlem
azon3s avatar
drack nu oboy första gången !!! för 20 min sen smaka för mkt hasch !
nu blir det mek hej då !
Citera
2009-08-06, 19:03
Medlem
Marlboromans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azon3
drack nu oboy första gången !!! för 20 min sen smaka för mkt hasch !
nu blir det mek hej då !

Återkomm gärna med rapport hur hårt det slog etc
Citera
2009-08-06, 21:56
Medlem
azon3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marlboroman
Återkomm gärna med rapport hur hårt det slog etc
Tripp :
efter 1 timme så slog det lite det är inte dirr som när du röker man känner efectten det smaka som mest smör när jag hade varmt upp allt haschen blandas ut i mjölken och det äää ... jag blev rätt så bäng duscha mecka en åt som fan drog ut och tog en då slog det typ sen gick jag till närmsta affär och köpte cola chips 2 x daim, jag hade bara lite semi brunt men hände lite !
sry alla fb

//särskrivning och bäng ( det är kanske kan bli någons cirtat ) bäng out !
Citera
2009-08-07, 12:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tjackrunkarn
du kommer snea

alltid bra att säga negativa saker som du kmr snea ? idiot

nej jag sneade inte, käkade en del och rullade en av det, dock kändes det inte mkt av det som intagits oralt, eftersom magen var full, har nu hänt mig två ggr att jag ätit det efter att jag ätit mat ganska nyligen och då har det inte blivit lika intensivt som annars så nog med det ..
Citera
2009-08-07, 13:35
Bannlyst
Eller så gör du en goding på 1/3 del,drar i dig några bloss och väntar tills du sätter igång med bakningen.
Citera
2009-08-07, 15:02
Medlem
users avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS-bögen
Ät det analt annars...

hahahha, tänkte precis det när jag läste rubriken
Citera
2009-08-07, 15:13
Medlem
Hassizles avatar
Jag tycker du ska rulla 3 spliffar istället, men om du verkligen vill äta det på något sätt så är en kladdkaka aldrig fel
Citera
2009-08-08, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurking Coyote
Om jag hade 1.5g gräs så skulle jag nog röka det istället.
Känns onödigt att äta det "rent" bara för sakens skull.
Om man skall äta så föredrar jag hasch som man smälter ner i smör och sedan
bakar på.

varför onödigt? fett soft att äta visst inget slår ju känslan av att sitta med en spliff/bong/pipa whatever... men gu va fint stuk man blir när man äter + håller i bra längexD

Edit: gör lite O'boy eller nåt? mjölk i kastrull, värm på skiten, lägg i gräset, ligg i en klick smör bara för att vara extra säker och sen häll i skiten i en kopp + lite O'boy på det funkar fin fint!
Citera
2009-08-17, 17:29
Medlem
Shejkens avatar
Kan man lyckas bränna bort THCn om man steker lite gräs tillsammans med smör? Och hur länge bör man steka det?
Citera
2009-08-17, 19:56
Medlem
Kilogramss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shejken
Kan man lyckas bränna bort THCn om man steker lite gräs tillsammans med smör? Och hur länge bör man steka det?

Tror man kan relativt lätt uppnår temperaturer som får THC att förbrännas genom en stekpanna, har dock ingen egen erfarenhet om detta.
Vad är syftet med att steka det iallafall?
Vad det än är du skulle vilja tillaga så är det kanske lättare att lägga till efter stekningen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in