Citat:

Ursprungligen postat av 
GladaPontus

Hur mycket smör ska man typ ha?
Jag brukar köra 0,3 i mina spliffar
Skulle det funka lika bra om jag åt/drack de? 

Ha tillräckligt, behövs inte mycket. Fyll en halv kopp med smör och mjölk, sedan kan du göra det ena eller det andra.
1) Värm i mikron tills allt är riktigt varmt, nu snackar jag nästan nästan kokande. Rör om och se så att värmen är fördelad bra. Smula i gräset, rör om. Känn av på lukten därefter tillsätter du oboy tills lukten försvinner lite så där..
Det viktiga är att fettblandningen är riktigt varm medans man smular ner sin cannabis. Vänta tills det är kallt och drick (då fastnar mer THC i fettet)
Drick hälften nu, sedan sparar du resterande hälften till imorgon. Att dricka lite hasch-oboy (några skedar) morgonen efter, när det fått stå och göra sin kemiska grej så blir det mycket mer potent enligt mig 

Edibles så blir effekten mycket, mycket starkare. När THC äts i fett (som det tagits upp) så processerar levern det och skapar en starkare variant kallad THCA (Tetrahydrocannabinolic acid) så man blir glad 

0,3 gram låter alldeles perfekt. Sedan dricker du bara hälften första gången, vänta 2-3 timmar. Drick mer om du vill. Första gången ska man ta det lite lugnt
annrs blir det "You took too much man, too much, too much"