2013-09-30, 15:24
Medlem
Frostflakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbelito
Testade att göra ett té nu på 1g bra chrisröka (brunt), lite matlagningsgrädde för att få upp en fetthalt, vatten och en tepåse. Tänkte rapportera när (läs om) jag känner av något!

Det smakade för övrigt väldigt gott, älskar smaken av hasch!

Ser fram emot en uppdatering!
Citera
2013-09-30, 16:48
Medlem
Rabbelitos avatar
Blev så jävla bränd att jag glömde bort att jag hade skrivit här hahah, 5 timmar senare nu och still going strong! Tog kanske en timme max för det att kicka in, kom på att jag hade socker i té't också om det är av intresse att veta haha
Citera
2013-09-30, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbelito
Blev så jävla bränd att jag glömde bort att jag hade skrivit här hahah, 5 timmar senare nu och still going strong! Tog kanske en timme max för det att kicka in, kom på att jag hade socker i té't också om det är av intresse att veta haha

Lust o skriva hur du gjorde exakt ?
Vill testa med Oboy för bra smak!

Om någon har bra erfarenhet och vet säg gärna till.
Citera
2013-09-30, 18:48
Medlem
Frostflakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhoIAm
Lust o skriva hur du gjorde exakt ?
Vill testa med Oboy för bra smak!

Om någon har bra erfarenhet och vet säg gärna till.

Varm oboy har jag gjort, helt underbart!
Citera
2013-09-30, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frostflakes
Varm oboy har jag gjort, helt underbart!

Så säg jag tar 1G av min bruna bit , heller i lite smör och oboy. Sedan kokar man varmt vatten och blandar?
Citera
2013-09-30, 20:00
Medlem
Rabbelitos avatar
1: Smulade ner biten i jättesmå smulor, la dom i en mugg tillsammans med tepåsen.
2: Kokade upp vatten och hällde i muggen och rörde runt ordentligt så att haschet löstes upp.
3: Hällde i kanske 0.5-1 dl matlagningsgrädde, 15% fetthalt, och socker
4: Drack

Nu sitter jag här 8 timmar senare och är fortfarande bäng, har dock börjat lägga sig lite men är absolut inte nykter! Detta lär ju göras om, mycket skönare rus än när man röker också tyckte jag. Blev inte alls lika intensivt, utan mer avslappnande och skämtsamt typ. Har varit själv hela dagen men många gånger under dagen har jag suttit och skrattat för, och åt, mig själv!

Detta rekommenderas varmt, bör tilläggas att jag har ätit först 2 korvar med bröd precis efter intag (gjorde detta när jag vaknade) och sen ett stort mål pasta carabonara och det har inte försvagat ruset som det brukar göra att äta en stor portion mat.

Citera
2013-09-30, 20:30
Medlem
Frostflakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhoIAm
Så säg jag tar 1G av min bruna bit , heller i lite smör och oboy. Sedan kokar man varmt vatten och blandar?

Vi gjorde så här.

1. Smält en rejäl klick smör i en kastrull.
2. Hetta upp smöret så det börjar "koka"
3. Smula ner go biten (Vispa samtidigt!)
4. Häll i valfri mägnd mjölk (Röd mjölk föredras)
5. Tillsätt oboy, eller valfritt choklad pulver.
6. Tryck i LITE chokladsås om du nu vill det
7. Enjoy
Citera
2013-09-30, 21:10
Medlem
Taaack så mycket
Ska göras idag eller imorgon om jag får chansen.
Ha de gött!
Citera
2013-09-30, 21:16
Medlem
Frostflakess avatar
Inga dimmor, hoppas det smakar! Jag själv blev sugen på att göra det, så tänkte testa o köra med protein pulver med chokladsmak, hoppas det blir bra.
Citera
2013-09-30, 22:33
Medlem
Frostflakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frostflakes
Inga dimmor, hoppas det smakar! Jag själv blev sugen på att göra det, så tänkte testa o köra med protein pulver med chokladsmak, hoppas det blir bra.

Mindre bra att köra protein pulver, då det klumpar sig om man inte skakar.
Men löste det med en silduk.

Intogs 22:10, så får se hur bra jag mår om 30-40 min.
Citera
2013-10-01, 04:24
Medlem
Någon som provat att blanda med energidryck? Bättre/sämre effekt? Snabbare effekt?
Citera
2013-10-01, 09:59
Medlem
Rabbelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trohet
Någon som provat att blanda med energidryck? Bättre/sämre effekt? Snabbare effekt?

Borde bli sämre, när man är helt väck brukar man ju kunna klippa i sig ett par redbull för att höja blocksockernivån etc så man nyktrar till lite
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in