Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Du kan länka till den sidan hur många gånger som helst -- det är fortfarande inte stöd för en diagnos som inte ens existerar - det är ett
påstående av fostermamman - som helt enkelt inte kan stämma.
Och kamma dig kan du gör själv.
(FB) Vallåkra: Misstänkt dubbelmord 2015-10-14
Och det är inte de enda inläggen där du framhärdar med säkerhet att en sådan "diagnos" finns ..
DET har ju dock varit din retorik hela tiden -- att plocka ord och sedan förvandla dina tolkningar eller enstaka lösryckta meningar till sanningar ...
Till skillnad från dig så har jag verkligen
LÄST HELA FUPEN!!! Alla delar och vartenda ord och jag kopierar och skriver nästan alltid hänvisning till sida i fup där "påståendet" står!
Det tog flera dagar att gå igenom hela fupen och läsa den ordentligt.
Du låtsas läsa fupen men skummar bara och kör sökmetoden i fupen och du är påkommen flera gånger med det beteendet.
När jag kommer med ett påstående och inte har hänvisat till en sida i fupen då går du bananas för då finns det inte... speciellt om det är fotostatkopior som man inte hittar med sökfunktionen
Om du är så förbannat påläst som du vill påskina så borde du veta att någon med antisocial personlighetsstörning i vardagligt tal omnämns som psykopat och det är ju just det Fredrik var och det står även i fupen inom parentes efter diagnosen antisocial personlighetsstörning.
Så enkelt var det... Vill du ändra på det får du kontakta fostermamman.
Dina ord "det är ett påstående av fostermamman - som helt enkelt inte kan stämma" faller ju under kategorin "DET har ju dock varit din retorik hela tiden -- att plocka ord och sedan förvandla dina tolkningar eller enstaka lösryckta meningar till sanningar ..."
Du vill alltså göra en sanning av att Fredrik INTE hade diagnosen antisocial personlighetsstörning som ofta kallas just för psykopati... för det är ett påstående från fostermamman. Jösses
Resten besvaras bäst med det här inlägget...
Citat:
Ursprungligen postat av
BoyGoneBad
Jag har inte orkat läsa FU:n. Kanske för att jag förutfattat redan haft min åsikt om detta fall klar från början med det som framkom i tråden då.
Men jag uppskattar verkligen den tid du lagt ner på att både läsa FU:n och så föredömligt
kopiera text från den. Speciellt i dina svar till ett antal människor i tråden som antingen
inte har läst (kanske skummat) eller vinklar det som står där.
Det blir t ex helt klart att dessa arga unga män som stoppades i sitt uppsåt av KG,
faktiskt var ute efter honom. Inte bara en gång. Mamman beskriver det i förhör och
polisen beskriver det i förhör.
Bilden av den lömske KG som i princip lurat dit dom stackars barnen för att avrätta
dom (vilket några i tråden verkar tro/påstå) stämmer inte med förhören.