2015-10-28, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Håller inte med om att Klara är minst attraktiv om du talar om utseendet.
Däremot har hennes personlighet och vulgära sätt (användande av könsord osv) gjort henne oattraktiv. På dejten idag med Pär så visade hon upp en betydligt trevligare och mjukare sida vilket gjorde henne mycket sötare även till det yttre. Hon borde visa upp den sidan oftare.

Mm, fast så mycket fejkfnitter och skratt har jag nog aldrig sett på så kort tid. SÅ rolig är inte Pär, inte ens en gnutta!
Citera
2015-10-28, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
STOPPA PRESSARNA !

Jag har träffat Angelica B från Svenska Bachelor på riktigt !!

Intryck: Trevlig, tillmötesgående, glad, helt ok utseende men hon är väldigt kort. Uppskattar hennes längd till max 160cm.

När jag såg henne på TV föreställde jag mig henne som längre, trodde hon var minst 175cm lång, och jag tänkte mig att hon var mer dam-aktig, men hon kändes rätt flickaktig i verkligheten.

Ändå tycker jag Per borde välja henne, både hon och han gillar träning.

https://www.youtube.com/watch?v=bzRR2yJezv0
^^Angelica B-The Movie Inspelat för 1 timme sedan.^^

Hahaha fixar film på henne för fansen! Legend
Citera
2015-10-28, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Håller inte med om att Klara är minst attraktiv om du talar om utseendet.
Däremot har hennes personlighet och vulgära sätt (användande av könsord osv) gjort henne oattraktiv. På dejten idag med Pär så visade hon upp en betydligt trevligare och mjukare sida vilket gjorde henne mycket sötare även till det yttre. Hon borde visa upp den sidan oftare.

Tycker det är äckligt att se hur hon fjäskar för Per men sedan är konstant elak, sur och bitchig mot alla tjejerna.

Jag förstår inte alls vad Per ser i henne, hon är varken snygg, smart eller intressant. Hon verkar otroligt osäker och labil.
Citera
2015-10-28, 00:29
Medlem
Citat:
Per har skickat hem samma tjejer som jag skulle ha gjort. Annifrid är alldeles för självgod och självcentrerad, hon saknar ödmjukhet, bjuder inte på sig själv och gör sig löjlig över andra som får mer uppmärksamhet.

Om jag vore Per skulle jag ha studerat tjejernas facebook, instagram, cv på linkedin, googlat deras namn och tagit reda på mer innan jag gav mig in på att dejta dem.

Många av tjejerna som har sökt är ute efter tv-tid, sk. media-horor. Speciellt Maria Lodenborg, som har jobbat både i radio och tv, gråtit ut i media om sin cancer (synd om alla som får cancer) men behöver alla få reda på det ?

Sen kan man ju undra hur många av dessa karriärskvinnor som är villiga att säga upp sig från sina jobb för att flytta hem till Pers lägenhet i Stockholm. Kommer de att laga mat åt honom och se till att han har rena kläder på sig ?

Den enda tjej som jag skulle kunna ha nån date med är Veronika U, en enkel, glad lättsam tjej. De andra är så förlästa, seriösa, målinriktade och självupptagna.

Vill bara göra dig uppmärksam på att det inte är en hushållerska som Per söker.

Du får det att låta som att Per vore utvecklingsstörd och inte kan klä sig själv eller ta hand om sig själv. Killen är över 30 år och kan nog laga sin egen mat och tvätta sina egna kläder ska du se. Han söker en flickvän, inte en hushållerska som sagt. Bara för att kvinnorna i ditt hemland är underkuvade så fungerar det inte så här i Sverige. Här är det jämlikhet som råder, fatta det din dumma gris.
Citera
2015-10-28, 00:37
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissLycka
Mm, fast så mycket fejkfnitter och skratt har jag nog aldrig sett på så kort tid. SÅ rolig är inte Pär, inte ens en gnutta!
Citat:
Ursprungligen postat av Den.smarta
Tycker det är äckligt att se hur hon fjäskar för Per men sedan är konstant elak, sur och bitchig mot alla tjejerna.

Jag förstår inte alls vad Per ser i henne, hon är varken snygg, smart eller intressant. Hon verkar otroligt osäker och labil.

Det var i alla fall trevligt att se en annan sida av henne, fejk eller ej.

Det mest ironiska var att hon kallade Alexandra för vulgär samtidigt som hon själv betett sig betydligt mer vulgärt genom att använda en massa svordomar och könsord.

Pärs omdöme är inte det bästa. För min del så sjönk han som en sten när han röstade ut en av de vettigaste tjejerna redan i första programmet, Angelica Sjövik http://www.tv4.se/bachelor/deltagare...ca-sj%C3%B6vik samtidigt som han visat sig vara så svag för plast-Maria.
Citera
2015-10-28, 01:04
Medlem
Jag stör mig på att Pär överanvänder framför allt ordet "energi", men även "sjukt" och "härlig". Till exempel: "Du har en sjukt härlig energi".
Citera
2015-10-28, 01:10
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av discokula99
Jag stör mig på att Pär överanvänder framför allt ordet "energi", men även "sjukt" och "härlig". Till exempel: "Du har en sjukt härlig energi".

Samma komplimanger till tjejerna också. Han fjäskar för varje tjej och med tanke på hur naiva de är så tror de säkert på allvar att han menar att de är speciella för honom.
Citera
2015-10-28, 01:11
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Samma här. Kan han sluta tjata om den där förbannade "energin" hela tiden.
Citera
2015-10-28, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Samma komplimanger till tjejerna också. Han fjäskar för varje tjej och med tanke på hur naiva de är så tror de säkert på allvar att han menar att de är speciella för honom.

Ja, han säger till varje tjej att hon är så "speciell". Är inte det en förolämpning i svenskan (till skillnad från amerikansk engelska, där "you're special" är en komplimang)?
Senast redigerad av discokula99 2015-10-28 kl. 07:39.
Citera
2015-10-28, 07:46
Medlem
Pär är väldigt snabb med att tafsa på tjejernas lår och rumpa när han är ensam med dem. Han är ovanligt vågad rent fysiskt, med tanke på att han knappt känner tjejerna.
Citera
2015-10-28, 08:19
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:

Jo, Per är vältränad och kan säkert mycket om ekonomi och marknadsföring, men annars verkar han ganska blåst. En 33-åring som använder sig av uttryck som "as-skönt". Han har inget vidare ordförråd, pratar mycket svengelska. När han skulle berätta om Las Palmas hade han heller inget att säga, utan det blev mest en massa låga sexskämt.

Citat:
Pär är väldigt snabb med att tafsa på tjejernas lår och rumpa när han är ensam med dem. Han är ovanligt vågad rent fysiskt, med tanke på att han knappt känner tjejerna.

Det där är säkert regisserat, precis som i Bonde söker fru, så får deltagarna instruktioner om hur de ska bete sig för att det ska bli bra tv.
Senast redigerad av Arne Bajse 2015-10-28 kl. 08:22.
Citera
2015-10-28, 09:08
Medlem
Citat:
Det där är säkert regisserat, precis som i Bonde söker fru, så får deltagarna instruktioner om hur de ska bete sig för att det ska bli bra tv.

Men i Bonde söker fru är det ju i princip ingen som gör några fysiska närmanden. På sin höjd tar bonden tjejen på en kort promenad och frågar henne "Hur känns det?".

Menar du att produktionen säger till Pär: "Tafsa på Marias rumpa nu!"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in