2015-10-22, 22:23
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Veronika verkar gullig, men jag stör mig på att hon avslutar nästan varje skämtsam kommentar med att säga "äh-ja-skoja!"

För det första dödar det den eventuella komiken i det hon sagt.

För det andra är det märkligt att det är bara tjejer som säger så där.

Det är nog en vanesak som hängt medan sedan tonåren. Jag har för mig att det var ganska vanligt i tonåren och då framförallt runt 14-15 att man sa så.

Håller med om att hon verkar gullig. Det känns som att hon är en av få tjejer som är sig själv.
Citera
2015-10-22, 22:45
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Det är nog en vanesak som hängt medan sedan tonåren. Jag har för mig att det var ganska vanligt i tonåren och då framförallt runt 14-15 att man sa så.

Håller med om att hon verkar gullig. Det känns som att hon är en av få tjejer som är sig själv.
Har det med mig också, vet inte varför, tänker inte på att jag säger det utan när man "driver" med någon så blir det bara att man lägger till det
Citera
2015-10-22, 23:13
Medlem
Jag börjar mer och mer tro att Per endast är med i programmet för att bli känd.
Han verkar väldigt medveten och ser ut att tänka väldigt mycket på hur han framställer sig själv i TV.Jag tror inte att han i slutändan kommer att välja någon av tjejerna utan ser det mest som en väg till kändisskap och ytterligare erbjudanden inom TV och reklambranschen. Det är ju en smart genväg för de som saknar talang och har ju fungerat förr.
Citera
2015-10-22, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissLycka
Det var PRECIS de här två sakerna jag reagerade på i gårdagens avsnitt. Pärs urflipp vid bron var så sjukt roligt, han skakade och lät nästan irriterad innan han steg ner, besegrad av fobin. Jag vet hur det är att ha fobi så jag säger inget om detta, men jag hade ALDRIG ordnat en dejt som innebär att jag utsätts för min fobi!
Kuken bakom örat ser riktigt sunkig ut, den är nog gjord i Lindas unga och vilda dagar skulle jag tro, haha! Men jag tycker hon verkar vara en fin tjej för övrigt iallafall, hah.

Nä precis, det är ju en sak att ha en fobi - men varför skämma ut sig inför sin dejt och dessutom tv-kamerorna på det viset? Enda vettiga är väl att tv-teamet visste om det här och övertalade honom att göra det. Särskilt med en tjej som också sagt att hon var höjdrädd, allt för att skapa lite mer drama.

Haha, funderade också på vad i helsike hon hade bakom örat, och varför just där...
Citera
2015-10-22, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Klara är ju verkligen patetisk. Programmet bygger på att Pär ska hitta den tjej som han tycker är mest intressant, så vem är hon att kolla honom fitta för att han röstat ut en tjej som uppenbarligen inte är hans typ, endast för att hon var Klaras vän? Vilken befängd människa. I dagens avsnitt förklarar hon dessutom att det är anledning till varför hon drar sig undan från Pär - förstår hon ens varför hon är med i programmet?

Den enda tjej som jag tycker ser riktigt bra ut och som verkar vara intressant är Rebecka, som egentligen inte fått någon tv-tid alls i programmet vilket jag ser som positivt. Hon verkar vara återhållsam, och jag tror Pär uppskattar det. Hon lär gå långt.

http://www.tv4.se/bachelor/artiklar/...a38fe5a40002e7

Veronika har varit med i Paradise Hotel också, säsongen 2010. Säger en hel del.

Verkligen.
Citera
2015-10-23, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Annefrid tror jag däremot inte att det är något speciellt med. Hon är bara jävligt egenkär och rätt arrogant, troligtvis för att hon mer framgångsrik än de andra tjejerna därinne. ¨

Gillar inte hennes personligt alls!

Och varför skulle hon vara mer framgångsrik än de andra tjejerna? Om du inte har någon konkret fakta?

Hon har pluggat en jurist och en ekonomi och är 30? Och ska nu starta företag? Min lillasyrra på 18 år kan starta ett företag, frågan är ju sen ifall man kan leverera.

Personligen så tycker jag om man bara går efter deras titlar på programmet att Alexandra har/haft häftigast jobb som model för Ralph, och projekt ledare !
Citera
2015-10-23, 00:47
Medlem
Ska dock tilläga att världen har för mycket fokus på jobb o titlar så det räcker och blir över. Blir så jävla trött på detta, ännu värra utomlands.
Citera
2015-10-23, 04:40
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Den.smarta
Jag börjar mer och mer tro att Per endast är med i programmet för att bli känd.
Han verkar väldigt medveten och ser ut att tänka väldigt mycket på hur han framställer sig själv i TV.Jag tror inte att han i slutändan kommer att välja någon av tjejerna utan ser det mest som en väg till kändisskap och ytterligare erbjudanden inom TV och reklambranschen. Det är ju en smart genväg för de som saknar talang och har ju fungerat förr.
Precis. Dessutom har han eget företag inom reklam/pr och produktplacering.
Citera
2015-10-23, 10:13
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mooid
Personligen så tycker jag om man bara går efter deras titlar på programmet att Alexandra har/haft häftigast jobb som model för Ralph, och projekt ledare !

Alexandra är en väldigt framåt tjej som lirar i en högre division än de andra vad gäller skönhet, erfarenhet och framgång. Hon flyttar säkert till Rivieran och hittar en miljardär, likt Victoria Silvstedt.

Alexandra är alldeles för upptagen med jobb för att hinna ha ett förhållande med Per. Inga barn vill hon ha heller.

Jag tror Angelica Bauer blir den som vinner Pers hjärta. Har kollat hennes facebook och hon har väldigt många foton och inlägg om Bachelor-serien där. Maria H och Alexandra har mest ego selfies på sina facebook sidor.
Citera
2015-10-23, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Hennes tatuering föreställer ju två körsbär, inte en kuk

Jaha haha, då är den inte så farlig men den är fortfarande inte fin, hon borde nog fylla i den eller göra om den eller nåt

Jag tror att Pär kommer "välja" Linda Sverin i slutet av programmet. Det kommer dock inte hålla eftersom han egentligen är nyfiken på Angelica Sjövik, som han av misstag skickade hem och nu inte kan sluta tänka på. Så efter programmet slutat sändas så får vi veta att han dejtar Angelica! ^^
Senast redigerad av MissLycka 2015-10-23 kl. 14:28.
Citera
2015-10-23, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mooid

Jag tycker att hennes ansikte är för långt.

Dessutom är hon inte projektledare (som skylten säger i Bachelor). På Linkedin står det att hon i själva verket är projektkoordinator, vilket innebär att hon inte leder projekt utan administrerar dem. Snäppet lägre ner på karriärstegen alltså.
Citera
2015-10-24, 13:03
Medlem
Arne Bajses avatar
STOPPA PRESSARNA !

Jag har träffat Angelica B från Svenska Bachelor på riktigt !!

Intryck: Trevlig, tillmötesgående, glad, helt ok utseende men hon är väldigt kort. Uppskattar hennes längd till max 160cm.

När jag såg henne på TV föreställde jag mig henne som längre, trodde hon var minst 175cm lång, och jag tänkte mig att hon var mer dam-aktig, men hon kändes rätt flickaktig i verkligheten.

Ändå tycker jag Per borde välja henne, både hon och han gillar träning.

https://www.youtube.com/watch?v=bzRR2yJezv0
^^Angelica B-The Movie Inspelat för 1 timme sedan.^^
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in