Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-10-06, 21:45
  #1
Medlem
S.O.Stolps avatar
Ikväll kör svenska Bachelor, eller "Bachelor: När leken blev allvar", igång på 7:an kl 21.00.

Pär Nilsson, 33, från Bollnäs är ungkarlen som ska försöka hitta sin livspartner och 24 kvinnor ska försöka snärja honom.

Frågan är hur det funkar. Alla tjejer verkar sjukt taggade och intresserade av den rätt medelmåttige Per. Han ser väl trevlig ut och så, men inte mer. Whats the catch? Får dom en enorm prissumma?

Är det ett lycka koncept öht eller bara trams?

Här är alla deltagare:

Alexandra Genmark, 26 (från Falsterbo, bor i Malmö),
Amanda Löfqvist, 27 (från Trelleborg, bor i Stockholm),
Angelica Bauer, 32 (Linköping),
Angelica Sjövik, 29 (från Trosa, bor i Stockholm),
Annefrid Johansson, 25 (från Göteborg, bor i Stockholm),
Camilla Johansson, 25 (Stockholm),
Caroline Sveistrup, 29 (från Göteborg, bor i Stockholm),
Fatima L Kamara, 25 (Flen),
Klara Lind, 27 (Stockholm),
Linda Sverin, 30 (Gävle),
Louise Nevhage, 24 (från Skåne, bor i Halmstad),
Margareta Moberg, 40 (Stockholm),
Maria Haddadi, 23 (från Lund, bor i Stockholm),
Maria Jonsson, 37 (Lidköping),
Maria Lodenborg, 29 (från Växjö, bor i Stockholm),
Michaela Graffner, 23 (Södertälje),
Mika Nordin, 29 (Stockholm),
Natalie Sconfienza, 28 (Stockholm),
Rebecca Stenström, 29 (Eksjö),
Rüya Ugur, 29 (från Dalarna, bor i Uppsala),
Sandra Andersson, 24 (från Skåne, bor i Stockholm),
Sarah Forslund, 36 (från Skutskär, bor i Gävle),
Veronica Ulander, 27 (från Härnösand, bor i Stockholm),
Åsa Isaksson Anundi, 35 (från Hudiksvall, bor i Stockholm).
Citera
2015-10-06, 22:47
  #2
Medlem
Lostworlds avatar
Många blåsta och direkt störiga tjejer i den samlingen.
Uppfattade bara att en tjej hade gedigen utbildning (jurist/ekonom). Kan dock ha funnits någon mer eftersom alla inte presenterades för tittarna ordentligt.

Har inte direkt någon uppfattning om bachelorn än, får ge honom ett par avsnitt till...
Citera
2015-10-06, 23:13
  #3
Medlem
Mikeyjamess avatar
Efter svenska mått ser han ut som en hunk. Men han är ju singel av en anledning så några skelett i garderoben måste han ha
Citera
2015-10-06, 23:25
  #4
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Efter svenska mått ser han ut som en hunk. Men han är ju singel av en anledning så några skelett i garderoben måste han ha

Inte nödvändigtvis. Man kan faktiskt vara singel av egen fri vilja.
Citera
2015-10-07, 00:07
  #5
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Inte nödvändigtvis. Man kan faktiskt vara singel av egen fri vilja.

som haft som plan att söka brudar i tv....Nja låter väl inte helt troligt min tes men fattar vad du menar.

Tror dock mer på att han lär ha några skelett i garderoben. Känns rätt tveksamt att han annars skulle vara singel och ja rätt tveksamt att han skulle vara det frivilligt och ser bachelor som en rimlig lösning på problemet. Vill han lär han ju hitta brudar rätt lätt. Dessutom lär det väl inte vara de vassaste brudarna som söker sig till det programmet.
Citera
2015-10-07, 17:28
  #6
Medlem
potatislandets avatar
Känns som dessa tv-trådar runnit ut i sanden. Tycker det är intressant för det visar hur "vanligt" det blivit med såna här serier, det är inte längre lika häpnadsväckande att delta i en dokusåpa.
Det var längesen jag fastnade för ngn men det här kan bli intressant, lagom dos av att behöva ha kudden framför ansiktet de stunder man skäms som allra mest

Vet inte vem som är min favorit än riktigt, men skulle kunna vara hon korta mörkhåriga i grönklänning. Återkommer med namnet.
Citera
2015-10-07, 19:24
  #7
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av potatislandet
Känns som dessa tv-trådar runnit ut i sanden. Tycker det är intressant för det visar hur "vanligt" det blivit med såna här serier, det är inte längre lika häpnadsväckande att delta i en dokusåpa.
Det var längesen jag fastnade för ngn men det här kan bli intressant, lagom dos av att behöva ha kudden framför ansiktet de stunder man skäms som allra mest

Vet inte vem som är min favorit än riktigt, men skulle kunna vara hon korta mörkhåriga i grönklänning. Återkommer med namnet.

Subban i den glittriga schlagertrasan? Du måste skämta? Hon va ju varken snygg eller verkade smart. Jag tycker hon som fick rosen verkar mest lugn och ha mest innanför pannbenenet.

Den där hovmästaren var ju klädd som att hon skulle gå till jobbet
Citera
2015-10-07, 19:31
  #8
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Subban i den glittriga schlagertrasan? Du måste skämta? Hon va ju varken snygg eller verkade smart. Jag tycker hon som fick rosen verkar mest lugn och ha mest innanför pannbenenet.

Den där hovmästaren var ju klädd som att hon skulle gå till jobbet

Ja, hon i den gröna glittriga klänningen tillhörde den blåsta skaran.

Håller med angående hon som fick rosen. Synd dock att hon utseendemässigt hade en vulgär stil (klänning med porrig urringning + trashtatueringar).
Citera
2015-10-07, 21:20
  #9
Medlem
per killen e så tråkig. typisk uppklass svenson.
Citera
2015-10-07, 21:26
  #10
Medlem
Anuslovers avatar
Vilka blåsa jävla idioter som medverkar!
90% av dessa kvinnor har en Golddigger personlighet som lyser igenom tv rutan. Intelligens nivån är inte särskilt hög och dessa kvinnor är vana att använda fittan för att få vad de vill ha. TYVÄRR speglar dessa ytliga kvinnor majoriteten av svenska kvinnors personlighet vilket är enormt skrämmande! Men detta kommer vara en serie som kommer innehålla alla ingredienser för en bra reality såpa: Bråk, Sex, intriger, osv.
Citera
2015-10-07, 21:30
  #11
Medlem
en del av kvinnorna är så fula och gamla...sen en del är bara där för att vara på tv speciellt maria hadadi 23 år lol.
Citera
2015-10-07, 21:56
  #12
Medlem
Jag råkade hamna mitt i bachelor och stannade kvar (tyvärr). Jag förstår verkligen inte varför man ger sig in i ett så här hopplöst koncept. Inte är det väl verkligen för att "finna kärleken"? För oddsen för det är ju inte direkt lysande.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback