2015-10-24, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Alexandra är en väldigt framåt tjej som lirar i en högre division än de andra vad gäller skönhet, erfarenhet och framgång. Hon flyttar säkert till Rivieran och hittar en miljardär, likt Victoria Silvstedt.

Alexandra är alldeles för upptagen med jobb för att hinna ha ett förhållande med Per. Inga barn vill hon ha heller.

Jag tror Angelica Bauer blir den som vinner Pers hjärta. Har kollat hennes facebook och hon har väldigt många foton och inlägg om Bachelor-serien där. Maria H och Alexandra har mest ego selfies på sina facebook sidor.

haha säkert alexandra ser ju ut som en transvestit för fan usccshh
Citera
2015-10-24, 20:17
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juha890
haha säkert alexandra ser ju ut som en transvestit för fan usccshh

Alexandra ser mycket bra ut, men Klara ser ut som en "Conehead"

Tjejernas utseende varierar, men det som förenar dem är att de alla är mycket starka och drivande personligheter, de flesta med högskoleexamen. De har egna företag, några har arbetat utomlands, alltså kräsna karriärskvinnor runt 30 strecket som gillar att visa upp sig i tv.

Ingen lätt sits för Per.
Citera
2015-10-25, 06:19
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:

Tjejernas utseende varierar, men det som förenar dem är att de alla är mycket starka och drivande personligheter, de flesta med högskoleexamen. De har egna företag, några har arbetat utomlands, alltså kräsna karriärskvinnor runt 30 strecket som gillar att visa upp sig i tv.

Ingen lätt sits för Per.
De flesta? Det var väl bara Annifrid som har högskoleexamen, och dubbel sådan dessutom. Och självklart var hon för smart för vår Casanova
Citera
2015-10-25, 09:19
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
De flesta? Det var väl bara Annifrid som har högskoleexamen, och dubbel sådan dessutom. Och självklart var hon för smart för vår Casanova

Per har skickat hem samma tjejer som jag skulle ha gjort. Annifrid är alldeles för självgod och självcentrerad, hon saknar ödmjukhet, bjuder inte på sig själv och gör sig löjlig över andra som får mer uppmärksamhet.

Om jag vore Per skulle jag ha studerat tjejernas facebook, instagram, cv på linkedin, googlat deras namn och tagit reda på mer innan jag gav mig in på att dejta dem.

Många av tjejerna som har sökt är ute efter tv-tid, sk. media-horor. Speciellt Maria Lodenborg, som har jobbat både i radio och tv, gråtit ut i media om sin cancer (synd om alla som får cancer) men behöver alla få reda på det ?

Sen kan man ju undra hur många av dessa karriärskvinnor som är villiga att säga upp sig från sina jobb för att flytta hem till Pers lägenhet i Stockholm. Kommer de att laga mat åt honom och se till att han har rena kläder på sig ?

Den enda tjej som jag skulle kunna ha nån date med är Veronika U, en enkel, glad lättsam tjej. De andra är så förlästa, seriösa, målinriktade och självupptagna.
Citera
2015-10-25, 23:38
Medlem
Annefrid och Klara är verkligen hemska människor! Usch vilket trash!
Citera
2015-10-26, 13:55
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spexarn
Annefrid och Klara är verkligen hemska människor! Usch vilket trash!

Egentligen är alla deltagare hemska inklusive Per. De är bekräftelsesökare hela högen, det handlar bara om att få fler träffar på sin hemsida, fler läsare på sin blogg, mer vänner på facebook, fler följare på instagram, dvs de som är med i Bachelor vill bara bättra på sina varumärken, produktplacera sig själva på internet, bli mer populära, till skillnad från de som är med i Bonde söker fru som känns enklare och ärligare, de söker kärleken.
Citera
2015-10-27, 21:59
Medlem
tuffkatts avatar
Alltså Rebecka, herregud vad vacker.
Citera
2015-10-27, 22:38
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Alltså Rebecka, herregud vad vacker.

Rebecka är en dussintjej både vad gäller utseende och personlighet. Hon sticker inte ut alls.

Mitt konspiratoriska jag säger att produktionsledningen tvingade Per till singeldate med Klara, då hon behövs för att skapa intriger i serien för tittarsiffrornas skull. Klara är den minst attraktiva av tjejerna.

I avsnitt 7 känns det som de flesta tjejer har tröttnat på att vara med och vill åka hem. Inte så konstigt det blir säkert jobbigt i längden med alla dejter, sitta i solen och vänta på tagning.

En tjej Per borde gilla är Mika, hon är inte snyggast men väldigt stabil och atletisk, hon verkar trygg och någon man kan lita. Väl sammansatt och mentalt stark. Tänk att få ta en löprunda med henne, det vore nåt. Hon tränar tydligen kampsport också.
Citera
2015-10-27, 22:41
Medlem
Lite fånigt av tjejerna att klaga så mycket på att de inte får nog med uppmärksamhet. De kan ju tänka litegrann på hans perspektiv också med massor av tjejer att ta hänsyn till.
Citera
2015-10-27, 23:45
Medlem
Lostworlds avatar
Maria H ser verkligen helt plastig och sönderopererad ut. Uppblåsta hamsterkinder och läppar.
Näsan ser ut som en plastikoperation från 80-talet ā la Michael Jacksons lilla uppnäsa.
Hon ser ut som en housewife från Hollywood, dessutom äldre än sin ålder genom alla dessa ingrepp.
Tycker man att hon är snygg så är man verkligen hjärntvättad av dagens porr- och plastideal.
Citera
2015-10-27, 23:48
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Mitt konspiratoriska jag säger att produktionsledningen tvingade Per till singeldate med Klara, då hon behövs för att skapa intriger i serien för tittarsiffrornas skull. Klara är den minst attraktiva av tjejerna.

Håller inte med om att Klara är minst attraktiv om du talar om utseendet.
Däremot har hennes personlighet och vulgära sätt (användande av könsord osv) gjort henne oattraktiv. På dejten idag med Pär så visade hon upp en betydligt trevligare och mjukare sida vilket gjorde henne mycket sötare även till det yttre. Hon borde visa upp den sidan oftare.
Citera
2015-10-28, 00:07
Medlem
Citat:

Ingen lätt sits för Per.

Man kan ju nästan tro att du är Alexandra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in