Citat:
Ursprungligen postat av
Flor-Ida
De flesta? Det var väl bara Annifrid som har högskoleexamen, och dubbel sådan dessutom. Och självklart var hon för smart för vår Casanova

Per har skickat hem samma tjejer som jag skulle ha gjort.
Annifrid är alldeles för självgod och självcentrerad, hon saknar ödmjukhet, bjuder inte på sig själv och gör sig löjlig över andra som får mer uppmärksamhet.
Om jag vore Per skulle jag ha studerat tjejernas facebook, instagram, cv på linkedin, googlat deras namn och tagit reda på mer innan jag gav mig in på att dejta dem.
Många av tjejerna som har sökt är ute efter tv-tid, sk. media-horor. Speciellt Maria Lodenborg, som har jobbat både i radio och tv, gråtit ut i media om sin cancer (synd om alla som får cancer) men behöver alla få reda på det ?
Sen kan man ju undra hur många av dessa karriärskvinnor som är villiga att säga upp sig från sina jobb för att flytta hem till Pers lägenhet i Stockholm. Kommer de att laga mat åt honom och se till att han har rena kläder på sig ?
Den enda tjej som jag skulle kunna ha nån date med är Veronika U, en enkel, glad lättsam tjej. De andra är så förlästa, seriösa, målinriktade och självupptagna.