2017-12-11, 19:59
Medlem
Går ni in på Jennyfers facebook och kollar på sambostatusen så är det någon upprörd facebookvän till henne som avslöjar vinnaren av programmet. Lite sur att jag fick se en spoiler jag helst inte hade fått reda på.
Citera
2017-12-11, 21:13
Medlem
Har de som deltagit några förpliktelser att ligga lågt med civilstatus på sociala medier så länge de är kvar i programmet?
Citera
2017-12-11, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EternalBliss
Har de som deltagit några förpliktelser att ligga lågt med civilstatus på sociala medier så länge de är kvar i programmet?

Jennifer har skrivit så här på Instagram "jag är jätte ledsen om jag förstörde spänningen i programmet. Det var verkligen inte meningen. Jag har ingen stor insta och trodde verkligen inte att sånt skulle hända. Jag ber om ursäkt. Jag har haft kontakt med produktionen och informerat om att jag har inlett en seriös relation och fick inga instruktioner. Snarare gratulationer. Jag håller mig till reglerna. Förlåt om jag förstörde något för dig, det var som sagt verkligen inte meningen".
Citera
2017-12-11, 21:55
Medlem
catos avatar
Varför säger dom att Alex är proffs i fotboll??? Hon spelar i div 2 i England, finns inga proffs i den ligan.
Citera
2017-12-12, 00:43
Medlem
På nätet kan jag se del 18 av tjejerna avslöjar allt, men inte själva avsnitt 18. Står så här "Uppspelning stöds inte officiellt i denna browser".

Hur löser man det problemet så man kan se avsnittet? Innan har det varit problemfritt för mig att titta på båda själva avsnitten och tjejerna avslöjar allt på samma dator.
Citera
2017-12-12, 00:45
Medlem
Nu vet vi i alla fall att Alexandra och Johanna är finalisterna.
Citera
2017-12-12, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imnotyourdude
Går ni in på Jennyfers facebook och kollar på sambostatusen så är det någon upprörd facebookvän till henne som avslöjar vinnaren av programmet. Lite sur att jag fick se en spoiler jag helst inte hade fått reda på.

Spoiler?
Citera
2017-12-12, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cato
Varför säger dom att Alex är proffs i fotboll??? Hon spelar i div 2 i England, finns inga proffs i den ligan.

Kanske för att hon isf gör det som sitt jobb = professionellt = proffs.
Citera
2017-12-12, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karamell86
Nu vet vi i alla fall att Alexandra och Johanna är finalisterna.

Senast redigerad av Milkwater 2017-12-12 kl. 07:46.
Citera
2017-12-12, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milkwater

I dagens avsnitt av tjejerna avslöjar allt var det ju Jennifer som precis åkt ut, hon grät en hel del också. Av alla tjejer så tror jag att det var främst Jennifer som var där verkligen för att hitta kärleken och som också fick starka känslor för honom. De flesta andra var där av mer eller mindre andra anledningar.
Citera
2017-12-12, 09:37
Medlem
Pantheraduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karamell86
I dagens avsnitt av tjejerna avslöjar allt var det ju Jennifer som precis åkt ut, hon grät en hel del också. Av alla tjejer så tror jag att det var främst Jennifer som var där verkligen för att hitta kärleken och som också fick starka känslor för honom. De flesta andra var där av mer eller mindre andra anledningar.
Kanske för att få synas i TV (Och vinna tävlingen... Johanna pratade t ex om "Motståndare")?
Han sade Alex, i sista Rosen, gissar på henne, men det förhållandet tvivlar jag på, men man vet aldrig....
Citera
2017-12-12, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pantheradus
Kanske för att få synas i TV (Och vinna tävlingen... Johanna pratade t ex om "Motståndare")?
Han sade Alex, i sista Rosen, gissar på henne, men det förhållandet tvivlar jag på, men man vet aldrig....

Ja, Johanna skådespelar mest hela tiden. Hon är med för att synas och plötsligt har hon ökat antalet följare på Instagram, du vet det finns gott om idioter som ger ytliga personer massa luft i onödan.

Som sagt så kändes Jennyfer mest äkta och ärlig, som helt enkelt hade sökt av den rätta anledningen.

Jag litar inte längre på vad de visar av kommande avsnitt, eftersom de lurat oss tittare flera gånger innan.

Förresten,

På nätet kan jag se del 18 av tjejerna avslöjar allt, men inte själva avsnitt 18. Står så här "Uppspelning stöds inte officiellt i denna browser".

Hur löser man det problemet så man kan se avsnittet? Innan har det varit problemfritt för mig att titta på båda själva avsnitten och tjejerna avslöjar allt på samma dator.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in