2018-12-02, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agdelo.serigo
När släpps avsnitten på Cmore egentligen? Trodde det var på måndagar men avsnitt 15 och 16 släpptes på söndagen förra veckan (?)

De släpps på fredagar på cmore.
Citera
2018-12-03, 01:23
Medlem
Nu har jag inte sett alla avsnitt.
Men har David legat med någon av tjejerna? Om ja, vilket avsnitt var det?
EDIT: Jag är på avsnitt 12 där Gabriella kom tillbaka med Davids tröja. Varför lämnade hon ej tillbaka den. Är så förvirrad
Senast redigerad av butterfly9797 2018-12-03 kl. 01:44.
Citera
2018-12-03, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av butterfly9797
Nu har jag inte sett alla avsnitt.
Men har David legat med någon av tjejerna? Om ja, vilket avsnitt var det?
EDIT: Jag är på avsnitt 12 där Gabriella kom tillbaka med Davids tröja. Varför lämnade hon ej tillbaka den. Är så förvirrad

Nej, inget sex än sålänge vad vi fått se. Gabriella frös har jag för mig?
Citera
2018-12-03, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissLycka
Nej, inget sex än sålänge vad vi fått se. Gabriella frös har jag för mig?

Men det kanske inte finns med. De kanske inte filmar allting?
Men när han släppte av henne så kunde hon väl ha lämnat tillbaka den? Men hon kanske inte hade något under? :/
Citera
2018-12-03, 08:28
Medlem
discomusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av butterfly9797
Men det kanske inte finns med. De kanske inte filmar allting?
Men när han släppte av henne så kunde hon väl ha lämnat tillbaka den? Men hon kanske inte hade något under? :/

Hon hade typ ba en bikiniöverdel ellee nägot men sen är det ju tv förstår ni väl. Bra tv=Gabriella kommer in med tröjan som tillhör killen alla tjejerna är kär i>skapar drama och svartsjuka bland tjejerna
Citera
2018-12-03, 12:09
Bannlyst
Ingen som kan få fram lite bilder från plåtningen Michelle och Isabelle Nordström hade nyligen i Skottland?
Citera
2018-12-03, 20:30
Medlem
dialektikers avatar
Alltså Li med sin Bruce Deras förhållande är ju typ perverst. Man döper inte en hund till Bruce.

Men hon kanske är material för snuten då? Han verkar ju inte få någon alls till slut? Han måste ta det han kan få.
Senast redigerad av dialektiker 2018-12-03 kl. 20:33.
Citera
2018-12-03, 22:30
Medlem
Patrik2108s avatar
Jag har inte sett bachelor sen de första 2-3 veckorna. Tittade in lite sporadiskt i kväll. Hedvig och Lydia är kvar. Gott så. Dalkullan som gänget här trodde så hårt på har tydligen fått lämna. Jag tippar att Lydia tar hem det. Hon var den första han for på singeldejt med och jag tror att David redan där hade pejlat in den som tilltalade honom mest. David har under den tid jag sett talat varm om den ena och den andra. Åtminstone under den tiden jag sett programmet så har han inte talat så mycket om Lydia. Jag tänker som så att den man har mest i tankarna talar man mindre om innan man släpper ut det. Man fösösöker dölja det och begrunda det tills det är läge att avslöja sina känslor. Nu har jag sett så lite så min "analys" kan förstås var helt åt skogen.
Citera
2018-12-04, 09:30
Medlem
discomusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Märkligt att du efter avsnitt 17 och 18 inte längre gillar Karin samtidigt som du efter avsnitt 17 och 18 tycker att Lydia är superfin. Lydia som gått ut och horat sig samtidigt som hon spelade jättekär i huset. I tjejerna avslöjar allt erkände Lydia kyss, men när programledaren skojade om att bartendern skulle komma in så blev hon helt blått i ansiktet, vilket betyder att hon hade dessutom legat med bartendern och sugit hans kuk.

Märkligt då att du tycker så illa om Karin och beskriver en luder som Lydia som jättefin efter samma avsnitt!

Om David valt Lydia, eller iaf ser programmet nu ångrar han sig nog att han behållit henne så länge. Att hon drar ut o fjortisstrular med bartenders á la 18 åringar på rhodos är pinsamt. Han inser nog även att Michelle inte är något att ha
Citera
2018-12-04, 14:47
Medlem
Min teori lyder såhär :
Mathilda som valde att lämna kommer att komma tillbaka, antingen i programmet eller efter, och David kommer satsa alla kort på henne. Eller så tar Gabriella hem det.
Citera
2018-12-04, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patrik2108
Jag har inte sett bachelor sen de första 2-3 veckorna. Tittade in lite sporadiskt i kväll. Hedvig och Lydia är kvar. Gott så. Dalkullan som gänget här trodde så hårt på har tydligen fått lämna. Jag tippar att Lydia tar hem det. Hon var den första han for på singeldejt med och jag tror att David redan där hade pejlat in den som tilltalade honom mest. David har under den tid jag sett talat varm om den ena och den andra. Åtminstone under den tiden jag sett programmet så har han inte talat så mycket om Lydia. Jag tänker som så att den man har mest i tankarna talar man mindre om innan man släpper ut det. Man fösösöker dölja det och begrunda det tills det är läge att avslöja sina känslor. Nu har jag sett så lite så min "analys" kan förstås var helt åt skogen.

Dalkullan lämnade självmant till Bachelorns stora förtret. Hon hade lätt tagit hem detta om hon stannat kvar. Precis lika down to earth som de andra som är kvar men i en helt annan klass utseendemässigt.
Citera
2018-12-04, 15:22
Medlem
Jag har aldrig sett en människa "posera" på det sätt Karin gör. Någon som lagt märke till detta?
Varje gång hon pratar med Bachelorn byter hon "pose" ungefär var 10e sekund. Dvs lägger huvudet i en annan vinkel och ändrar ansiktsutrryck. Som om hon gör en photoshoot. Känns väldigt konstlat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in