Citat:
Ursprungligen postat av
Tammislindis
Japp det blir Matilda som åkte ut men före roscermonin,hon och hans pappa Roger fatta nog tycke för varann.... Hahaha
Efter vrålhånglet med Jennyfer så kan jag bara tänka mig att det blir hon som får sista rosen.
Vem skrev att Jennyfer har pojkvän?
Det var jag som skrev det? När har programmet spelats in? Den 27 juli har Jennifer en annan pojkvän på Instagram, 27 juli är väl efter inspelningen?
Tror faktiskt inte att Roger fattade tycke för henne, mest himlade han med ögonen om att hon pratar för mycket. Det var Matilda som trodde att de hade så bra kontakt, vilket är hennes svaghet. Alltså hennes svaga sida är att hon inte är så bra på att läsa av andra.
Och så här svarar hon på en person som kommenterat bilden" jag och alex har ju inte skrivit något som inte har kommit i tjejerna avslöjar allt. Att jag har faktiskt hittat någon som jag älskar och som älskar mig tillbaka har väl inget med programmet att göra? Du förstår väl att inspelningen var ett halv år sen? Niclas kunde ha valt mig som sista tjej och dumpat mig nästa dag, jag har ju inte avslöjat hur programmet slutar eller sagt något som inte redan visats? Kan du vara mer tydligt på hur jag avslöjar något?".
Johanna borde vara skådespelerska, eftersom hon är så falsk och skådespelar hela tiden.