2017-12-11, 02:11
Medlem
dialektikers avatar
Det blev som jag trodde då med Jennyfer även om han då inte väljer henne i slutet? Men riktigt nära har han kommit henne vilket jag ville också ju Jag förstår inte hur han skulle kunna släppa henne till förmån för någon annan? Med Jennyfer går det helt klart hetast till.
Det kanske blir så att han väljer henne i programmets slut men att relationen snabbt tar slut efter det slutat sändas (då det var någon i tråden som sa att hon har en ny pojkvän numera)?
Citera
2017-12-11, 07:09
Medlem
Japp det blir Matilda som åkte ut men före roscermonin,hon och hans pappa Roger fatta nog tycke för varann.... Hahaha
Efter vrålhånglet med Jennyfer så kan jag bara tänka mig att det blir hon som får sista rosen.
Vem skrev att Jennyfer har pojkvän?
Citera
2017-12-11, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tammislindis
Japp det blir Matilda som åkte ut men före roscermonin,hon och hans pappa Roger fatta nog tycke för varann.... Hahaha
Efter vrålhånglet med Jennyfer så kan jag bara tänka mig att det blir hon som får sista rosen.
Vem skrev att Jennyfer har pojkvän?

Det var jag som skrev det? När har programmet spelats in? Den 27 juli har Jennifer en annan pojkvän på Instagram, 27 juli är väl efter inspelningen?

Tror faktiskt inte att Roger fattade tycke för henne, mest himlade han med ögonen om att hon pratar för mycket. Det var Matilda som trodde att de hade så bra kontakt, vilket är hennes svaghet. Alltså hennes svaga sida är att hon inte är så bra på att läsa av andra.

Och så här svarar hon på en person som kommenterat bilden" jag och alex har ju inte skrivit något som inte har kommit i tjejerna avslöjar allt. Att jag har faktiskt hittat någon som jag älskar och som älskar mig tillbaka har väl inget med programmet att göra? Du förstår väl att inspelningen var ett halv år sen? Niclas kunde ha valt mig som sista tjej och dumpat mig nästa dag, jag har ju inte avslöjat hur programmet slutar eller sagt något som inte redan visats? Kan du vara mer tydligt på hur jag avslöjar något?".

Johanna borde vara skådespelerska, eftersom hon är så falsk och skådespelar hela tiden.
Senast redigerad av Karamell86 2017-12-11 kl. 08:32.
Citera
2017-12-11, 12:38
Medlem
Alexandra är tydligen hans kusin enligt ett klipp som kanal 7 har lagt ut...
Citera
2017-12-11, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karamell86
Det var jag som skrev det? När har programmet spelats in? Den 27 juli har Jennifer en annan pojkvän på Instagram, 27 juli är väl efter inspelningen?

Tror faktiskt inte att Roger fattade tycke för henne, mest himlade han med ögonen om att hon pratar för mycket. Det var Matilda som trodde att de hade så bra kontakt, vilket är hennes svaghet. Alltså hennes svaga sida är att hon inte är så bra på att läsa av andra.

Och så här svarar hon på en person som kommenterat bilden" jag och alex har ju inte skrivit något som inte har kommit i tjejerna avslöjar allt. Att jag har faktiskt hittat någon som jag älskar och som älskar mig tillbaka har väl inget med programmet att göra? Du förstår väl att inspelningen var ett halv år sen? Niclas kunde ha valt mig som sista tjej och dumpat mig nästa dag, jag har ju inte avslöjat hur programmet slutar eller sagt något som inte redan visats? Kan du vara mer tydligt på hur jag avslöjar något?".

Johanna borde vara skådespelerska, eftersom hon är så falsk och skådespelar hela tiden.

Jennifer är till och med Sambo...
Citera
2017-12-11, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morot91
Jag hoppas han väljer Alexandra, tycker de förtjänar varandra. Johanna är alldeles för fin för honom, snäll tjej som förtjänar bättre.

Är också förvånad att årets bachelor har märkbart dålig självkänsla. Förmodligen därför flera av tjejerna lämnat programmet frivilligt?

Sa han inte att han inte var intresserad av något distans förhållande..?Det lär så i fall inte gå i hop med någon av de två..
Citera
2017-12-11, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackbiatch
Alexandra är tydligen hans kusin enligt ett klipp som kanal 7 har lagt ut...
Bara ett prank som Alexandra gör, givetvis vinklas det så man ska tro det.....
Citera
2017-12-11, 13:19
Medlem
Pantheraduss avatar
Ja, vad skall man säga..... Matilda åkte ut först av de 4 kvar.... Jo, det finns pratglada tjejer, inget nytt. Jennyfier hettade till rejält, var hon i extra varm, mitt i perioden...? Man undrar ju.
Jag tror att Johanna åker imorgon.

Sedan är det de passionerade kvar, och av tråden att läsa blir det passion med Alexandra, men jag är inte så säker på att det förhållandet kommer hålla!
Citera
2017-12-11, 13:25
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Jennifer är till och med Sambo...

Han kanske väljer henne, men efter seriens slut så rinner det snabbt ut i sanden?
Vanligare än vanligast då det gäller den här typen av dejting-serier.
Ja, ja, då har han iallafall fått till ett ordentligt hångel tack vara bachelor
Citera
2017-12-11, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tammislindis
Bara ett prank som Alexandra gör, givetvis vinklas det så man ska tro det.....

I hope so ...annars är jag nog lite kräkfärdig...
Citera
2017-12-11, 16:45
Medlem
Pantheraduss avatar
Citat:
Det syns på dom att de inte är kusiner iaf, och som sagt, 7:an har vinklat det hela för att få fler tittare. Vi får se vem han väljer i slutändan, det kan mycket väl bli Alexandra, men jag tror inte den relationen blir så lätt...
Citera
2017-12-11, 18:39
Medlem
Citat:
Man kan se programmet på tv4play innan kvällen,såg det och hon prankade de andra tjejerna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in