2017-12-12, 12:15
Medlem
Hejade på Jennyfer, hon kändes som flickvänsmaterial (vad vet jag om det egentligen, är inte kille). Känns som han valt mest på yta.

Nu hoppas jag på Johanna pga att jag har väldigt svårt för den bilden Alexandra visat av sig själv. Dock, om man ska gå på utseendet så tycker jag han hade passat bäst ihop med Jennyfer
Citera
2017-12-12, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ytterbium
Hejade på Jennyfer, hon kändes som flickvänsmaterial (vad vet jag om det egentligen, är inte kille). Känns som han valt mest på yta.

Nu hoppas jag på Johanna pga att jag har väldigt svårt för den bilden Alexandra visat av sig själv. Dock, om man ska gå på utseendet så tycker jag han hade passat bäst ihop med Jennyfer
Johanna är söt, och hon utbildar sig. Hon tycks dessutom prioritera utbildning, vilket är skillnad på alla de andra -de har inga utbildningar, utan jerkar runt på ytligheter.
Johanna har visst väckt avundsjuka, vilket är förståeligt, hon skiljer ut sig.
Alltid fint klädd, och inte korkad. Borde välja en annan man.
Hon är nog för bra för den här "ungkarlen", hon lär väl inse det med tiden...
Citera
2017-12-12, 21:47
Medlem
Något som inte stämmer om Johanna

Hon är förekommande i Lexbase
https://lexbase.se/personsok?Search%5Bname%5D=Johanna&Search%5Bsurnam e%5D=Scortea&
Jag tror definitivt inte hon sökt genuint till detta programmet, det är något med henne som inte stämmer.
Varför kallar man ner sin bror dit när man bor hemma med båda sina föräldrar? Har man inte bra relation då?

Om någon vill betala för domen hade det varit kul att se..
Citera
2017-12-12, 22:22
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Niklas väljer Johanna. Han går på yta. Lägg sen till det att hon inte sagt att hon är kär. Killar som har allt vill ha det dom inte kan få. Är tämligen säker nu. 80% säker i alla fall.
Citera
2017-12-12, 22:30
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Niklas väljer Johanna. Han går på yta. Lägg sen till det att hon inte sagt att hon är kär. Killar som har allt vill ha det dom inte kan få. Är tämligen säker nu. 80% säker i alla fall.
Instämmer. Killar som Niclas är bara intresserade av själva jakten.

Dessutom väger nog pappas ord tungt. Han föredrog Johanna framför Alex.
Citera
2017-12-12, 22:38
Medlem
Morot91s avatar
Undra varför det ryktas att han är singel idag. Hoppas man får veta varför det sprack
Citera
2017-12-12, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HWMNBN
Något som inte stämmer om Johanna

Hon är förekommande i Lexbase
https://lexbase.se/personsok?Search%5Bname%5D=Johanna&Search%5Bsurnam e%5D=Scortea&
Jag tror definitivt inte hon sökt genuint till detta programmet, det är något med henne som inte stämmer.
Varför kallar man ner sin bror dit när man bor hemma med båda sina föräldrar? Har man inte bra relation då?

Om någon vill betala för domen hade det varit kul att se..

Länk till bild från domen:

http://www.bilddump.se/bilder/201712...32.124.231.JPG
Citera
2017-12-12, 23:09
Medlem
Tyckte att Johanna var väldigt vacker, men baserat på gamla bilder ser hon ut att gjort en totalmakeover. Fixat näsan, tuttarna, läpparna MINST. Lägger ut mängder av selfies där hon ser ut som en barbiedocka. Det är bara mitt intryck att hon kanske är en väldigt trasig tjej på jakt efter bekräftelse. Å andra sidan verkar Niclas vara på samma nivå när det gäller ytlighet. Får se om det håller
Senast redigerad av superflax 2017-12-12 kl. 23:12.
Citera
2017-12-12, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karamell86
På nätet kan jag se del 18 av tjejerna avslöjar allt, men inte själva avsnitt 18. Står så här "Uppspelning stöds inte officiellt i denna browser".

Hur löser man det problemet så man kan se avsnittet? Innan har det varit problemfritt för mig att titta på båda själva avsnitten och tjejerna avslöjar allt på samma dator.
Justera eller avaktivera din adblocker.
Citera
2017-12-12, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ostenosten
Länk till bild från domen:

http://www.bilddump.se/bilder/201712...32.124.231.JPG

Mycket intressant, undrar hur hon åkte fast...
Hon är alltså en pundare som alla tror så gott om i tv.
Citera
2017-12-13, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HWMNBN
Mycket intressant, undrar hur hon åkte fast...
Hon är alltså en pundare som alla tror så gott om i tv.

Som jag skrivit tidigare i tråden har jag hört ryktesvägar att hon utbytit sexuella tjänster för droger. Men hur mkt sanning det ligger i det har jag ingen aning om.
Citera
2017-12-13, 00:09
Åh Jennyfer är en himla söt och fin tjej. Tror Niclas gjorde fel val.

Precis som folk är inne på i tråden så känns någonting fel med Johanna. Men jag kan inte sätta fingret på vad. Alexandra är jag nollställd till. Tycker inte hon sticker ut på något sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in