2012-08-11, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Jag ser det som lite ironiskt att den av många utpekade "mobbaren" Timell började sin TV-karriär med barnprogram, inte minst 'Bullen' där mobboffer kunde skriva in och be om råd.
Jo, för all del, men som ordspråket lyder "i de lugnaste vattnen...."

Vet dock ionte vad det är han skulle ha gjort i egenskap av mobbare, utan jag känner enbart till att han skulle ha varit allmänt dryg och självupptagen.
2012-08-12, 19:25
Medlem
SnuskigGubbes avatar
Han sa i aftonblaskan att han inte är ond och blev ledsen över alla rykten på internet
2012-08-13, 01:43
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Jag ser det som lite ironiskt att den av många utpekade "mobbaren" Timell började sin TV-karriär med barnprogram, inte minst 'Bullen' där mobboffer kunde skriva in och be om råd.
Martin Timell var konferencier på en Företagsrockspelning som jag och kollegor bevistade på Strömsborg, tidigt nittiotal, där han presenterade sig som programledare från Bullen och fortsatte:
"Eftersom klockan nu är efter tio på kvällen kan ni kalla mig Ballen"
2012-08-22, 16:20
Medlem
V-Ministers avatar
Någon som vet vad Martin Timell spelade in för program i Lund idag?
2012-09-08, 18:09
Medlem
Tittar gärna djupt i glaset. har sett honom bli hemsläpad på hälarna från kalas.
Tror dessutom att han är Guds allra finaste gåva till den kvinnliga befolkningen.
2012-09-12, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av musicinmyhead
Tittar gärna djupt i glaset. har sett honom bli hemsläpad på hälarna från kalas.
Tror dessutom att han är Guds allra finaste gåva till den kvinnliga befolkningen.
Då tävlar han hårt med sin bror med andra ord?
2012-09-12, 15:04
Medlem
Kommer ihåg när man spelade mot hans son i en innebandymatch för ett antal år sedan. Han gormade och skrek samt hånade oss så mycket att han blev utslängd. Vi var väldigt unga då så sådant passade sig inte

Matchen var inte ens stökig utan det var en vanlig match utan bråk och ovanligt osjysta dueller. Har för mig att han ifrågasatte varför vår målvakt låg ner så mycket "varför ligger du ner som en fisk?" eller liknande, lite småkul nu förvisso
2012-09-13, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Då tävlar han hårt med sin bror med andra ord?
Om att bli hemsläpad eller om "brudarna"? Eller menade du båda delarna.
Ganska skrynkliga i nosen båda två så du kanske menade det första.
2012-09-13, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av musicinmyhead
Om att bli hemsläpad eller om "brudarna"? Eller menade du båda delarna.
Ganska skrynkliga i nosen båda två så du kanske menade det första.
Att jag fetmarkerad det sistnämnda stycket trodde jag svarade på din fråga innan du ens hade ställt den . Jag menade således att även Anders Timell verkar tro att han är världens tjusigaste.
2012-09-14, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Att jag fetmarkerad det sistnämnda stycket trodde jag svarade på din fråga innan du ens hade ställt den . Jag menade således att även Anders Timell verkar tro att han är världens tjusigaste.
Jag tror att jag förstod det men ville ändå ställa frågan. Roligt med någon som är av samma uppfattning. Delad glädje är dubbel glädje, underskatta för den saken dock aldrig skadeglädjen.
2012-12-13, 20:10
Medlem
Märkligt att Tv4 kör på i sin nya produktion med den falske och trötte 55-åringen..men iofs så håller ju kanalen på att stagnera och ids ej längre hitta coming stars.
2013-01-01, 20:09
Medlem
di.canios avatar
Ser honom just nu på TV4, Agnetas nyårskarameller. Visst fan är han dragen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in