2017-10-20, 07:01
Medlem
Igni-ferroques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mickes418
Men när man tittar i bokföringen så hittar man inget som kan styrka detta påstående.

Några tjejer påstår alltså att MT tafsat lite. Säger inte att det inte skett, men alla dessa tafsningar mm och inte en enda anmälan. Man påstår att de fått betalt för att hålla tyst, men vid kontroll så hittar man inget i bokföringen som kan anknyta till dessa händelser. Tro inte allt du läser.

Troligare scenario. MT har en humor som inte är PK och går hem hos vänsterkvinnor (statistiken över partisympatier i mediebranschen talar sitt tydliga språk). De känner sig obekväma, men skrattar med i rädsla för att inte få vara med i ett jobb som de troligen älskar i övrigt. När mediedrevet går igång ser en massa kvinnor sin chans.

Angående badtunnan så tror jag att det är som det har antagits innan. Man har varit fulla, och i badtunnan så har det gjorts grova skämt och sexuella antydningar. Inte första ggn i svensk historia det skett. MT har missförstått situationen och tafsat, varvid de blir upprörda. MT inser sitt misstag och avbryter. Inte en enda åklagare som skulle ta i fallet med en tång ens. Det inser nog tjejen och hennes pojkvän också och ingen anmälan görs.

Hade hälften av alla anklagelser varit sanna hade MT troligen blivit dömd för både ett och annat. Men detta är nog etttypiskt mediedrev, göra en höna av en fjäder.

Du får gärna länka bokföringen! Det som sas i intervju var att man inte sett några "onormala" löneförhöjningar (eller något väldigt liknande). Däremot sa man inte att det inte varit en löneförhöjning! Där hade en följdfråga suttit fint. Nu blev det inte så.

Ditt "troliga" scenario är ju fria fantasier. Vad en åklagare ansett vet vi inte då det inte hamnade där.
2017-10-20, 07:01
Medlem
Här är ett klipp med MT och en kvinna i nyhetsmorgon. Kvinnan har varit i en otroligt utsatt situation och är självklart mycket tacksam mot MT och teamet. Det märks i klippet verkligen hur tacksam hon är och MT visar inga tecken på att han renoverat något mer än jöket.

https://youtu.be/7LOw6Cs8fMo
2017-10-20, 07:02
Medlem
Jag hoppas alla vet vem den "dolda" kvinnan är i Expressens artikeln om Timell.
2017-10-20, 07:03
Bannlyst
Little Martin:-You'd be Fredrik Wirtanen out of Motala, fucker of women and children?

Fredde Virtanen: -That's right. I've fucked women and children.
I've fucked just about everything that walks or crawls at one time or another, and I'm here to fuck you, Little Martin, for what you did to Lulu Carter.
2017-10-20, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Igni-ferroque
Du får gärna länka bokföringen! Det som sas i intervju var att man inte sett några "onormala" löneförhöjningar (eller något väldigt liknande). Däremot sa man inte att det inte varit en löneförhöjning! Där hade en följdfråga suttit fint. Nu blev det inte så.

Ditt "troliga" scenario är ju fria fantasier. Vad en åklagare ansett vet vi inte då det inte hamnade där.

Läs i expressen, där säger man att man inte kunnat se några avvikelser under gällande tid.

https://www.expressen.se/noje/timell...t-i-badtunna-/

Citat:
Hon säger att hon har gått tillbaka till bokföringen för att kontrollera uppgifterna om löneförhöjningen. Enligt henne höjdes kvinnans lön vid ett flertal tillfällen under anställningen, men såvitt hon kunnat se inte i samband med den kränkande händelsen.

Sen är spekulationer alltid gissningar, men de bygger på logik gällande hur folk i gemen beter sig. Så då är det inte speciellt fria. Vidare finner jag inga som helst stimula av detta, så då är detta inte heller några fantasier. Alltså faller dina anklagelser där. Däremot kan du, på god grund, anklaga mig för att spekulera baserat på en logik utifrån vad som är känt. Tror inte jag kommer bli hudflängd pga detta.
Senast redigerad av mickes418 2017-10-20 kl. 07:11.
2017-10-20, 07:08
Medlem
USA har haft sin stora skandal, nu kommer lilla Sverige efter med sin. Såg nyheterna igår. TV-profilen sa att offret såg fin ut i bikinin på firmafesten. Ursäkta, vad det allt? Om han sagt att hon såg ful ut i sin bikini då.
2017-10-20, 07:09
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Semenomore2
"Sorry älskling, Timpan var i farten igen. Anmäla? Nej. Vi väntar ett par år tills det blir en stor mediejakt på kända mediemän som antastar sina medarbetare, har vi tur säger någon något om Martin och då jävlar slår vi till"

Tjejen i tunnan tänkte nog inte så, men däremot Lulu som blev
Sparkad från tv4.
En bitter medelålders tant, vars mognad avstannade när hon fyllde 14
Tycker fortfarande inte Martin är ens i närheten av Harvey Weinstein.
Känns som att Lulu blåst upp en vindpust till enorma proportioner.
Uppenbart är ju att Martin inte mår bra psykiskt och där ska ju arbetsgivaren
träda in oftare och tidigare.Både för att skydda honom och de övriga.
Tv4 är ett skitföretag helt enkelt.
2017-10-20, 07:12
Medlem
Semenomore2s avatar
Citat:
Jag har gett en, ge mig nu din källa.
Du vinner.

https://imgflip.com/i/1xxfok

Visa nu din riktiga källa istället för en bloggpost på menenistwordpressida.
2017-10-20, 07:14
Medlem
Citat:
Du vinner.

https://imgflip.com/i/1xxfok

Visa nu din riktiga källa istället för en bloggpost på menenistwordpressida.

Mmm, förstod att du är en blank page, syns på din debattteknik.
2017-10-20, 07:22
Medlem
Semenomore2s avatar
Citat:
Mmm, förstod att du är en blank page, syns på din debattteknik.
Har du en källa eller inte?

https://www.mx.dk/nyheder/danmark/story/16831397

Här är exempelvis en dansk studie som visar att på 3600 våldtäkter sker det 29 falska anklagelser om våldtäkt. Något färre än 48% alltså.
2017-10-20, 07:23
Medlem
Pletheneiss avatar
Jag hänger inte med...
Timell har alltså tafsat på en kollega genom att klämma henne på rumpan vid tre tillfällen, hon säger ingenting utan skrattar mest under dessa incidenter. Även jag som man hade tolkat det som att hon inte har något emot det?

Varför är Sverige så extremt överkänsligt? Man skulle kunna tro att Timell våldtagit flertalet tjejer under pistolhot.

Detta handlar bara om "smålarv".. inget jag uppskattar men jag tycker inte han förtjänar att få den kritik han bemöts med just nu.
2017-10-20, 07:23
Medlem
Citat:
Har du en källa eller inte?

https://www.mx.dk/nyheder/danmark/story/16831397

Här är exempelvis en dansk studie som visar att på 3600 våldtäkter sker det 29 falska anklagelser om våldtäkt. Något färre än 48% alltså.

Och något högre än 1 procent. Min källa är ju från FBI. Bara att maila dem, så får du underlaget.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in