Citat:
Ursprungligen postat av
bird-is-the-word
Det har ju inte stått nått i tidningarna om det här. Sen är ju filmen klippt, och det står massa kommentarer, typ nu gjorde hon så, men man ser inget.
Håller med dig till viss del, men det säljer inte lösnummer och klick när en ordningsvakt gör sitt jobb.
Se bara med det stackars flyktingbarnet i malmö. Visade ju sig gång på gång, anmälan på anmälan att ordningsvakten gjorde ett juridiskt korrekt ingripande.
Citat:
Ursprungligen postat av
Trolltestet
Får socialsekreterare har ett privatliv?
Om nej, varför har inte den aktuella ordningsvakten filmats i sitt privatliv?
DEN filmen, vore intressant att få se.
I bet att han talar illa om allt från negrer till överklassungar i sitt privatliv.
Alla har rätt till ett privatliv. Det är inte som att han trängde sig in i hennes hem och filmade henne när hon satt på toaletten.
Hon söp sig full, blev avvisad av någon annan, men gick till verbalt och fysiskt angrepp mot Ordningsvakten. Hon gjorde mest fel - även om jag tycker det är olämpligt att lägga ut filmen.
Att sitta och snacka skit om överklassungar med en kompis är en sak, precis som att snacka skit om ordningsvakter hemma med en vän är en sak. Att göra det i någons ansikte och bete sig som hon gör är fel, finns inga ursäkter .
Om du står ute på en gata och beter dig illa får du skylla dig själv om du fastnar på film, för vi står ut med att bli filmade varje gång vi gör ingripanden.
Jag har inga problem med det för jag vet vad jag gör, filma gärna för ju mer bevis mot den jag ingriper mot desto bättre. Stå bara några meter bort och omringa mig inte.