Citat:
Ursprungligen postat av
infidel
Du kanske inte inser det för att du är för dum men det är ditt jobb att jobba med vad du föraktfullt kallar för "packade jävlar". De betalar större delen av din lön genom att dricka på din chefs chefs nattklubb. Tror du det hade behövts ordningsvakter om nattklubben varit ett kafe utan spritförsäljning?
Om du har svårt för att fulla människor kallar dig för fula ord så kanske du borde byta jobb istället för att gnälla för döva öron. Att höra sådant gnäll från en ordningsvakt är som att höra en akutsjuksköterska som klagar över patienter som har ont och blöder. Vafan, om du inte tål blod varför jobbar du där? Om du inte tål fulla människor, varför jobbar du som ordningsvakt?
1) Nu är jag privat. Det finns en privat och en professionell sida av varje människa.
Min privata sida är jag här. Det finns trevliga och otrevliga människor. Hon tillhör den otrevliga och fick därför benämningen packad jävel, för att hon var det.
I ärlighetens namn bryr jag mig inte om att "gästerna betalar min lön". Jag är inte där för att slicka krögarens bakdel. Jag är där för att sköta ordningen och förhindra problem.
Det blir en del av jobbet att man får ta krögarens önskningar i beaktning, men om du tvekar att agera mot gäster pga att "de betalar din lön" jobbar du med fel yrke.
Säg åt poliserna att sluta förhindra brott - folket betalar ju deras lön!11!11
2) Jag har inte svårt för folk som kallar mig för hora, kuksugare, misslyckad polis, mongo eller liknande. Det stör mig såklart, skulle du tycka det är kul att någon drygar sig när du försöker vara snäll mot personen? Men det är skillnad på att ta åt sig, och skaka av sig det.
Om du jämför hot och våld mot ordningsvakter/polis med att som sjuksköterska behöva se blod är du ju helt tappad. Skärp dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Clay Allison
Fingret i ögat och klösningen (samt knät mellan benen) är väl ändå inte klarlagt om det verkligen skedde. Det är något han bara skriver.
Nej, men det hävdar ordningsvakten - jag har svårt att se varför han skulle hitta på.
Det är knappast i syfte att få kränkningspengar i rätten, för det får vi inte.
Källa: Jag fick ett par smockor i ansiktet. Killen fick dagsböter och jag ingenting.
Citat:
Ursprungligen postat av
grimas
håller helt med fy fan va för slags person tror det är ok att spöa på en tjej för hon pekar finger till en? antar folk skämtar men för mej med en syrra som levt i ett sånt förhållande är det inte så jävla lustigt
Sluta ljug folk kan bara kolla videon på första sidan. Verkar va många av kvinnomisshandlarens kompisar i tråden
Men snälla, det är skillnad på att som man i ett förhållande spöa på sin tjej. Det är sån otrolig skillnad.
Med ditt resonemang ska alltså alla kvinnor får slå män utan att behöva tro att mannen ska reagera tillbaka?
Om en tjej går fram till mig och börjar bråka och slår mig. Jag kommer slå tillbaka.
Det enda jag kommer ha i bakhuvudet är hennes storlek - jag kommer använda mindre våld mot en liten människa jämfört med en stor människa.
Jag kommer nog troligtvis använda mer våld mot en man än en kvinna dock, men jag kommer fortfarande svara på samma sätt om en kvinna slår till mig.
Om det är att jag knuffar bort henne, fäller henne eller lägger ner henne i backen och lägger fängsel på henne (som i videon) lämnar jag osagt.
Om du enbart läser första stycken och faktiskt inte funderar över vad ovanstående rader säger, så är du riktigt dum.
Säg åt polisen att inte gripa kvinnor, det är fegt att agera mot kvinnor och man är en kvinnomisshandlare om man fredar sig mot en kvinna som använder våld mot dig som man!!1!1
Citat:
Ursprungligen postat av
Troian
Någon som vet hur det filmas? Är det med en mobiltelefon eller dolt på något vis?
Blir på nåt sätt illa berörd av filmen.
Det är antagligen i form av en Go-pro kamera, men pga kamerans vinkel skulle jag snarare tro på en liten mindre kamera som sitter på O.Vs axel eller liknande.
Spionkamerabutiken säljer en del sådana saker, tex Spypro md 8000 är en jag sett på en kollega.