Citat:
Ursprungligen postat av
bradgardsindianen
Det kan nog variera mellan olika kunder också hur pass mycket ansträngning det kräver att verka intresserad medan andra kunder kanske uppfattas som så avvikande eller obehagliga att de faktiskt avvisas. Tycker det låter lite dådär kvasifeministiskt att förutsätta att han tror på eskortens teater eller vad man ska kalla det (skulle han tro att hon var så förtjust är det tämligen meningslöst att behöva tvånget?). Det är antagligen mer bekvämlighet än något annat, i vart fall kanske inledningsvis, kanske t.o.m. att de normalt sett inte vill känna varandra så väl...något indikerar ju så även här. Eftersom han avbröt projektet när han insåg att hon var saknad ju.
Kvasifeministiskt..? Menar du kanske att jag anser att karlar är dumma och lättlurade? Hm. Jo det tror jag faktiskt, alltså bara när det gäller sex. Driften för män tycks vara så oerhört stark i ganska många fall att männen tänker med fel huvud, vilket vissa kvinnor naturligtvis känner till och utnyttjar.
Beträffande tvånget, om det behövdes eller inte så tror jag att just att få makten över henne, att få utöva makt över en kvinna vilken som helst, är väldigt viktig för honom. Och upphetsande naturligtvis.
Troligen bär han på ett djupt agg mot kvinnor, efter att ständigt ha blivit ratad och/eller övergiven. Att då få binda fast, stänga in, hota och skrämma en fullständigt hjälplös kvinna är nog en ljuvlig hämnd.