Citat:
Ursprungligen postat av
Guldfoten
Hennes identitet är oväsentlig men han "köpte" av allt att döma först en tvåtimmars-tjänst, i syfte att - som han uttryckte det - "rekognoscera". Han reser med tåg från Skåne så att han kommer dit på sekunden 16:30, stannar till 18:30. De har sex, hon noterar att han stirrar på henne på ett märkligt sätt hela tiden under sexakten (="rekognoscerar").
Två dagar senare "köper" han sannolikt en helnattstjänst eller vad det kan kallas. I den överenskommer de att hon ska vara hans sällskap under en tjusig middag. Han säger sig arbeta i Londons finansbransch, vilket motiverar att han kan spendera 10 000-tals kronor på henne. Med tanke på hur mycket som han lagt ut på ombyggnationer, masker beställda från Hollywood etc så är väl sextjänstbetalningarna bara droppar i havet. Att han bokar upp hela hennes natt gör att han också kan vara säker på att inga kunder eller väninnor kan höra av sig under kvällen och misstänka att hon försvunnit på något konstigt sätt.
Av FUP:en framgår som sagt att polisen inte hittar mkt annat än kuvert med pengar och stora kondomförpackningar i lgh.
Det var ett jävla tjat. Hon är INTE prostituerad. Det är en helt vanlig tjej.
Ni har skapat en fantasivärld, en indiciekedja som delvis bygger på antaganden om vad som eventuellt står under maskningarna.
Att lägenheten var sparsamt möblerad beror på att hon hyrde den i andra hand - omöblerad. Att det inte fanns några lakan, ja, det kan ju vara så att teknikerna tagit med sig dem.
'tt det inte fanns någon mat i kylskåpet - jag vet inte hur ni gör på landet - men singeltjejer i Stockholm lagar kanske inte skitmycket mat hemma.
Kondomer? Hos en singeltjej? Nääää...
Ni kan ju spekulera hur mycket ni vill. Men jag vet vem hon är.
Och, jag repeterar, hon är INTE prostituerad.
Respektera att hon är ett brottsoffer, för fan.
B.F