Citat:
Ursprungligen postat av
Solglittret
När man svarar på ett inlägg med att citera någon, citeras endast det vederbörande skrivit, inte det han eller hon själv citerad. Men det hoppas jag du redan visste. Förstår annars inte riktigt vad du avser med texten.
Jo jag vet att detta forum inte har rekursiva citat. Verkar som en del tar sig runt det genom att använda spoiler-funktionen.
Men jag förutsatte att du läste det citat som fanns i min första kommentar - som ju var fulla texten av Bleppe_Bf:s kommentar - när du valde att citera mig med önskan att jag skulle förtydliga mig.
Citat:
Det kan mycket väl vara som Bleppe_Bf anser att det finns en rädda-Isabell agenda med nyreggade postare vars mål är att försvara det hon står för. Jag har bara inte själv kunnat se det, därav min önskan om förtydligande. Finns det tydliga exempel?
Om det finns det så behöver du fråga Bleppe_Bf. Eller jaga övriga postare i denna tråd som har färskare konton. Personligen tycker jag mig snarare se siluetten av en foliehatt när jag läser Bleppe_Bf's kommentar.
Det är definitivt anmärkningsvärt att BO valt att ställa upp på intervjuer. Men inte anmärkningsvärt nog för att en del skall gå igång som om de sniffat lustgas.
Det man hela tiden måste komma ihåg är att hela denna historia är anmärkningsvärd. Inte normalt att någon spenderar flera år på att bygga fängelse för att sedan kidnappa en "flickvän" som sexslav. Jag kan definitivt se att BO eller bokförlag kan ha fått förhoppningar om att detta skulle kunna dra in en del pengar, även om jag personligen inte tror den där boken kommer att ge mer än fickpengar. För att bli rik på historien skulle hon behöva att någon gör en storfilm, och den chansen torde ju vara rätt liten.
Men vad gäller beskattning av inkomst så skiljer hon inte nämnvärt från någon annan i branchen, även om det rimligen är rätt stor spridning i inkomst beroende på olika 'kvalitéer'.