Citat:
Ursprungligen postat av
metallurg
Jag tänker hon ser inte ut att va skadad. Hon är ju bättre plastikopererad än Tilde de Paula-Hur man kan gå från striptease till hora o säga det lät bra o man tjänar mycket pengar.
När hon talar om bunkerläkaren säger hon han kunde torterat mig eller våldtagit mig
Ursäkta om hon ligger med okända män där de både kan våldta tortera låsa fast det måste säkert ha hänt-Jag tror att hon innerst inne inte tycker det är farligt att bli våldtagen -hon vet att bara jag stönar lite får mannen o komma så är pengarna o livet mitt. Hon kanske inte känner något vid sex så för henne är det bara ett par juck sen får hon tiotusen.
Det som stör oss så mycket är att hon går emot normerna på flera plan-ligger för o tjäna pengar det är inte från bibeln direkt. Ser fräsch ut är också provocerande-tjejer som horar ska enligt vår uppväxt vara nedgånga olyckliga och störda.
Njä, hon går inte emot normerna på värst många plan, där har du nog hört lite för mycket vonTrierskt trams. Även om vissa tycker att det är störande av någon anledning.
Och där med Bibeln har du fel, det är heller inga problem inom kristendomen att vara prostituerad eller ha varit det. Du behöver inte "re-invent" dig själv för att vare sig vara medlem i församling eller jobba i denna. Men du måste för denskull inte vara offentlig, du är inte tvungen att berätta om varenda kund så någon försäkringsdirektör ska behöva stå med mössan i handen och äska provision för dina hundratals kunder.
Men det kan ju vara roligt att se dem göra det kanske, allt är relativt och hellre fattig än fittig... eller vad säger man?