Citat:
Ursprungligen postat av
A-party-with-marty
Min poäng är att det är rätt opassande att sätta igång ett kommersiellt projekt & vara med i Skavlan när man har horat etc. Bryr hon sig inte ett skit om hur hon framstår?
Du verkar ej lite puckad alltså.
Kan stänga in dej några dagar med mat & vatten sen kan du jämföra det mot att jag kan bryta alla ben i kroppen på dej & sen hälla syra i ditt fejs så kan du ju se vad som är värst.
Då är ju alla fångar i fängelser också torterade(knäppis).
Är ju helt åt helvete om svensk lag är skriven så. För övrigt var det frågan om en impopulär kärleksrelation som ledde till att deras barn & hennes kille blev mördade genom frätande syra. Alltså stämmer ej ens dina "förmildrande omständigheter" i detta fallet

Be för att jag inte abiorterar dig innan du kommer med din lilla syra demonstration. Din morsa skylle nog samtycka till sen abort idetta läget då.
Är du helt jävla dum i huvudet!?! På vilket sätt är "alla fångar i fängelser" torterade?!?
Du skriver som en tolvåring så jag undrar om du förstår vad jag skrev. På vilket sätt är "fångarna i fängelse" som medicineras mot diverse konstaterade tillstånd som de själva söker vård för påtvingad medicinsk behandling mot deras vilja som är jämförbar med att dolt förgifta någon med knockoutdroppar?
Varför ska hon inte få skriva om en obehaglig händelse som hänt i samband med att hon horat om en kvinna som skaffat barn med en arabisk muslim får skriva om när hsn kidnappat ungen?