Citat:
Ursprungligen postat av
DirtyDiggerNick
Flashbackare e för osköna ibland. Om polisen tar en sexköpare eller en politikerna förstärker en sexköpslag så är det en helt enig kör som konstaterar att sexköp inte är något konstigt alls, att det inte är omoraliskt, att det är cool, att allt är lugnt. För att inte tala om thaimassagetråden där det blir ramaskri om någon ens skulle kalla en massös för en hora "bara för att kuken råkar glida in under massagen och 800 är ju bara dricks".
Sen är det en brud som råkar ut för någonting riktigt fördärvligt i sitt yrke som prostituerad och efter det slutar att sälja sex, och då ska hon sänkas av tangentbordskrigare.
Ger mig fan på att det är exakt samma sorgliga jävlar som är aktiva i prostutionstrådarna och försvarar sexköp där som sänker henne här.
Ja jag tycker att sexköpslagen är knasig(logik mm)!
Ja jag tycker att det är fel att tjäna en massa fnaskstålar utan att betala skatt
Ja jag tror att det finns damer som gör detta & skrattar hela vägen till juvelbutiken.
Betyder det att jag tycker att det är en bra samhällsutveckling om var & var annan tös säljer sig, att deras tjänster skall finnas på AF & att alla horor är lyckliga? Svar Nej såklart
Har blandade åsikter om prostutition, knarkanvändande, knarkförsäljning, spelverksamhet, proffsboxning , aktivdödshjälp. Dvs vårt lands moral-lagar men tycker att det är hyckleri att just fnask är så oskyldiga när exempelvis en knarkare är grovt kriminell.
Har ej skrivit i prostutitionstrådar här men är i mot hyckleriet.