Hej. Min kompis mor är extremt katolik. Hon är med i en katolitisk sekt där det är väldigt stränga regler när det gäller synd och sådana saker. Även så har de ganska många sjuka grejer för sig för att "tvätta bort synden" när någon i sekten syndat eller någon i deras familjer. Detta genomled han hela sitt liv och nu vill hon att hans barn som snart kommer också ska följa hennes sätt att tro på gud. Det vill han ofc inte. Så han och jag har tänkt ut en plan. Varken han eller jag tror på gud, satan, himmel eller helvettet så vi har tänkt att sälja våra själar till satan medans vi spelar in det. Hur tror ni att hon kommer att reagera när hon ser videon? Någon mycket kristen person här inne som skulle kunna berätta hur du skulle känna ifall det var din sån som gjorde detta?
En annan grej är att få hjälp med att hur vi ska genomföra ritualen? Ge förslag på olika ritualer/ webbsidor eller liknande som kan hjälpa oss på traven. Det kan vara allt möjligt förutom något som skadar/ dödar djur. Det blir det Absolut inte!
Tack i förhand! Skriv bara ifall du vill veta mer om hur situationen ligger till!