2011-06-26, 01:30
Medlem
Constantinmontanas avatar
Kunde sälja min själ om det inte vore för Einsteins relativitetsteori. haha men glöm hans teori och ge mig 2 kg schysst röka istället så kan vi diskutera.
Citera
2011-06-26, 01:42
Medlem
Constantinmontanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soffbord
Hade tråkigt så jag filmade när jag sålde min själv till djävulen. http://www.youtube.com/watch?v=0svVDq3NYSI.

Såg inte annonsen du la ut
men men det kommer nya tåg Och du! sluta upp men att skära dig. Djävulen vill ha fysiskt friska personer.
Senast redigerad av Constantinmontana 2011-06-26 kl. 01:53.
Citera
2011-06-26, 05:06
Medlem
jag-bara-ljugers avatar
Tycker synd om alla er ateister
Citera
2011-06-26, 07:05
Medlem
Citat:
Hade tråkigt så jag filmade när jag sålde min själv till djävulen. http://www.youtube.com/watch?v=0svVDq3NYSI.

Underbart! Skön humor mannen. Tycker synd om folk som verkligen tror på satan och nu tror att du komemr få ett "helvete". Bara för att de tror på en gammal skitbok LOL. Jesuz Pigfucking Christ!
Citera
2011-06-27, 00:12
Medlem
qpXs avatar
haha, när får du dina 3 kronor ?
Citera
2011-06-27, 00:18
Medlem
jag-bara-ljugers avatar
Citat:

du är fan dum i huvet.. men kunde inte hjälpa att skratta haha, soffan brann upp och du fick brännskador för det var djävulen! Vänta dig mer
Citera
2011-06-27, 00:21
Medlem
TheRockerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaggywaggy
Det här är en fråga till alla icke trogna männiksor , atiester osv.

Vågar ni skriva på ett papper där det står att ni säljer er själ till djävulen och sedan bränna upp detta papper?

Själv skulle jag aldrig våga,vill nog aldrig bli osams med de onda krafterna . . .

Och skulle ngn kunna spela in när det gör detta eller ta foto?
if u dare . . .

Shagg

Skulle kunna göra det utan att tveka. Kommer dock inte ta ett kort eller filma mig själv och lägga ut här på flashback. Så intresserad av att outa mig själv är jag inte.

Citat:
Ursprungligen postat av jag-bara-ljuger
soffan brann upp och du fick brännskador för det var djävulen! Vänta dig mer
Nej. Det va bara en ren tillfällighet, inget annat. Visst kan han kanske gå o bryta benet nästa vecka eller bli påkörd av en buss, men då är det också en ren tillfällighet.
Senast redigerad av TheRockers 2011-06-27 kl. 00:27.
Citera
2011-07-27, 02:29
Medlem
Sälja min och min kompis själ till satan för att protestera mot min kompis mor?

Hej. Min kompis mor är extremt katolik. Hon är med i en katolitisk sekt där det är väldigt stränga regler när det gäller synd och sådana saker. Även så har de ganska många sjuka grejer för sig för att "tvätta bort synden" när någon i sekten syndat eller någon i deras familjer. Detta genomled han hela sitt liv och nu vill hon att hans barn som snart kommer också ska följa hennes sätt att tro på gud. Det vill han ofc inte. Så han och jag har tänkt ut en plan. Varken han eller jag tror på gud, satan, himmel eller helvettet så vi har tänkt att sälja våra själar till satan medans vi spelar in det. Hur tror ni att hon kommer att reagera när hon ser videon? Någon mycket kristen person här inne som skulle kunna berätta hur du skulle känna ifall det var din sån som gjorde detta?

En annan grej är att få hjälp med att hur vi ska genomföra ritualen? Ge förslag på olika ritualer/ webbsidor eller liknande som kan hjälpa oss på traven. Det kan vara allt möjligt förutom något som skadar/ dödar djur. Det blir det Absolut inte!

Tack i förhand! Skriv bara ifall du vill veta mer om hur situationen ligger till!
Citera
2011-07-27, 02:35
Medlem
Skitonds avatar
Ni borde rita ett pentagram med ketchup på bordet och offra en bit oxfilé eller något

Annars kan han ju bara snacka med morsan och säga att hon är sjuk i huvudet och att han aldrig skulle utsätta sina egna barn för något sådant. Det tror jag fungerar bäst. Förstår hon inte så är hon faktiskt en riktigt kass morsa.
Citera
2011-07-27, 02:58
Medlem
fucked.for.lifes avatar
Kan du berätta vad det är för katolsk sekt det är? Är det i Sverige? Trodde officiella katolska kyrkan i Sverige var den enda katolska kyrkan här, men jag kan ha fel. Vilket land är morsan ifrån?
Citera
2011-07-27, 03:21
Bannlyst
Hahah du måste göra det!

Gör en video när du bryter mot några av guds ord.

En video när han svär samtidigt som han knullar någon? ahhaha epic
Citera
2011-07-27, 03:25
Bannlyst
Ingen expert på satanistritualer. Men tror dem ska involvera mycket blod i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in