2015-09-13, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Ska vi säga att vi ses här igen 1 januari, så får en av oss skämmas?

Jaha, så det är januari nu?
Citera
2015-09-13, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BajsBoo

Han kommer hela tiden att flytta datumet på samma sätt som alla undergångssekter gör.
Citera
2015-09-13, 22:10
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:

För att utvärdera komplexiteten och det geometriska mönstret i antalet minuter, sekunder och dagar som gått gentemot.antalet varv jorden snurrat, kombinerat med räntornas raketdatum och aktiernas fall från den 23e, krävs såklart en rimlig analysperiod. Januari är väl en bra deadline för en rendevouz över om-ifall-att världsekonomin förändrats sedan nu. Eller inte

Senast redigerad av fluffypuffy 2015-09-13 kl. 22:13.
Citera
2015-09-14, 07:13
Medlem
Citat:
För att kanske även jag vill köpa fysiskt guld. Vilka rekommenderar du?

Liberty Silver, lycka till!

Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Om allt går väl så kan väl alla judehatare stoppa ärslet i sanden om året passerar utan vare sig börskrasch eller låneräntor som slår i taket innan årets slut?
Skulle vi däremot uppleva en höst av ångest kanske det finns anledning att fundera lite djupare, sådär i efterhand?
Ska vi säga att vi ses här igen 1 januari, så får en av oss skämmas?

Jag håller helt med om dig i detta, har jag fel så skäms jag mer än gärna, inte mer än rätt imo!

Jag är tämligen övertygad om att man medvetet blåst upp ekonomin och låtit ISIS infiltrerat väst, strax följer en koordinerad attack i väst och i samband med det crashar börserna och regeringarna kräver tyngre FRA lagar och vi väst mer och mer mot en polisstat.

Man har tjatat väldigt mycket i USA om cyberattacker, även det är ett möjligt False Flag scenario i USA.
Citera
2015-09-14, 07:30
Medlem
rolemodels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fok.Dr1

Jag håller helt med om dig i detta, har jag fel så skäms jag mer än gärna, inte mer än rätt imo!

Jag är tämligen övertygad om att man medvetet blåst upp ekonomin och låtit ISIS infiltrerat väst, strax följer en koordinerad attack i väst och i samband med det crashar börserna och regeringarna kräver tyngre FRA lagar och vi väst mer och mer mot en polisstat.

Man har tjatat väldigt mycket i USA om cyberattacker, även det är ett möjligt False Flag scenario i USA.

Fan bra att du är här med all din information från riktiga världen (inte mainstream media!) har en fråga: När komme hitler tillbaka med sin rymd arme? Är det på onsdag eller torsdag denna vecka?

För jesus återuppstår ju 11:26 på torsdag eftersom han ska åka till biltema o köpa ny cyckelpump.

Tänkte liksom om det kommer bli nått ont blod mellan hitler och jesus. Man vill ju inte hamna emellan i den fighten liksom!

Haha. Bästa du klämde ur dig i din lsd psykos är ju utropandet av en världsregering, efter ett möte mellan påven (!!!!!) och obama. Haha.

Fortsätt skriv. Extremt underhållande! Glöm ej justera datumen frammåt med.
Citera
2015-09-14, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rolemodel
Fan bra att du är här med all din information från riktiga världen (inte mainstream media!) har en fråga: När komme hitler tillbaka med sin rymd arme? Är det på onsdag eller torsdag denna vecka?

För jesus återuppstår ju 11:26 på torsdag eftersom han ska åka till biltema o köpa ny cyckelpump.

Tänkte liksom om det kommer bli nått ont blod mellan hitler och jesus. Man vill ju inte hamna emellan i den fighten liksom!

Haha. Bästa du klämde ur dig i din lsd psykos är ju utropandet av en världsregering, efter ett möte mellan påven (!!!!!) och obama. Haha.

Det glädjer mig att sånna som dig kommer bli av med stora summor pengar i höst

Shanghai börsen föll 3,2 % nu till lunch. Ska bli oerhört intressant hur resten av börserna reagerar under dagen och i veckan!

http://www.di.se/artiklar/2015/9/14/...hanghaiborsen/
Citera
2015-09-14, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AktieStrindberg
Han kommer hela tiden att flytta datumet på samma sätt som alla undergångssekter gör.

Exakt och sedan när börserna rasar (vilket det kommer göra denna gång med precis som alla andra gånger) så skriker de att va vad det vi sa
Citera
2015-09-14, 08:58
Medlem
Citat:

Är det inte mycket billigare att köpa i Tyskland?
Citera
2015-09-14, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rolemodel

Gubben är helt klart psyksjuk.. underhållande att läsa men samtidigt lite skrämmande att vi har sådana här ute i bland oss i samhället
Citera
2015-09-14, 09:03
Medlem
Citat:
Det glädjer mig att sånna som dig kommer bli av med stora summor pengar i höst

Shanghai börsen föll 3,2 % nu till lunch. Ska bli oerhört intressant hur resten av börserna reagerar under dagen och i veckan!

http://www.di.se/artiklar/2015/9/14/...hanghaiborsen/

Vet du vart han har sina pengar placerade?

Personligen har jag i ett år skrivit och skrikit att börsen är extremt övervärderad.. detta säger fundamenta.. bara att räkna på bolagen så ser man det ganska snabbt. Men att gå därifrån till nåt jävla pi-tal för att räkna ut när börser faller är ju så dumt så man häpnar.

Kan du länka till en intervju eller liknande där Armstrong FÖRE finanskrisen förutspådde tid/datum för denna?
Citera
2015-09-14, 10:13
Medlem
mjohan84s avatar
15e september ? Det går ju inte, det är ju i morgon det då ska ju hans majestät konungen öppna riksmöte

15e september eller 1e oktober ? Vad gäller hur ska de ha det
Citera
2015-09-14, 10:40
Medlem
BadassRolfs avatar
När man läser sånt här så är det dags att börja spekulera i uppgång...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in