Ja har fått 3 st lapras på 2 dagar i 2 km nu under eventet, fick en igår och 2 ikväll 2 st i rad. Hade inga sen tidigare så från 0-3 st på 2 dagar så jävligt gött
Så väntar på en snorlax får se imorgon sista dagen, ska gå som fan, imorgon
Snorlax är kvar i 10 kms-äggen under eventet. Kläckte en i förrgår.
Jag börjar närma mig en evolve till tyranitar då jag har 112 candy. Min bästa larvitar har en IV på 84,4. Bör jag satsa på den eller ska jag ha is i magen och invänta en bättre?
Jag börjar närma mig en evolve till tyranitar då jag har 112 candy. Min bästa larvitar har en IV på 84,4. Bör jag satsa på den eller ska jag ha is i magen och invänta en bättre?
Helt okej, men jag skulle vänta till åtminstone minst 90 IV. Ibland är det bättre att ha lite tålamod!
Kom upp i 23 st 2 km ägg detta event innan jag till slut fick en 5 km. Hinner kanske lägga in den i min incubator imorrn och kanske kläcka och plocka ett ägg till, men det lär stanna på ett enda icke 2 km ägg. Lite av ett fiasko. Men men vart glad när 5 km dök upp iaf det är förhoppningsvis en gen 2 starter i den.
Vet att det kanske inte var så länge sedan men vore intressant att veta/jämföra medaljerna för
- Jogger ( 1000 km )
- Pokestops (12,011)
- Pokemon (11,718)
- Johto (81)
Level 37
- Jogger ( 1700 km )
- Pokestops (27,705)
- Pokemon (20,565)
- Johto (82) (Kan evolva några till)
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!