2017-03-10, 22:25
Medlem
Och där kläcker jag ytterligare en Mantine, vilken vidrig jävla pokémon alltså...

Om inte ett av mina två nästkommande 10km-ägg (7,1 och 7,9) innehåller Larvitar, Mareep eller Dratini vet jag faktiskt inte vad jag tar mig till. För övrigt kan jag inte få något annat än Paras och Staryu i 5km. Kläckt två av varje idag.
Citera
2017-03-10, 22:32
Medlem
Pirre77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikBerggren
https://gymhuntr.com

Rekommenderar denna för er som battlar i gym. Verkar vara rätt pålitlig.

Stämmer rätt bra, men en viss fördröjning är det. Hade Pokemon i tio gym för ett par timmar sedan, men har nu blivit utkickad ur ett av dem som alltjämt visas som om jag vore inne i gymet på sidan (även fast det står "now").

Men tack för länken, ska definitivt sparas som en favorit!

Iom att jag var ute svintidigt i morse och tog över gym och kunde collecta från nio gym så kommer jag i natt kunna smyga iväg till närmaste gymet och plocka det och således kunna collecta 5000 stardust och 100 coins 😊
Citera
2017-03-10, 22:39
Medlem
Pirre77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarrokhBulsara
Och där kläcker jag ytterligare en Mantine, vilken vidrig jävla pokémon alltså...

Om inte ett av mina två nästkommande 10km-ägg (7,1 och 7,9) innehåller Larvitar, Mareep eller Dratini vet jag faktiskt inte vad jag tar mig till. För övrigt kan jag inte få något annat än Paras och Staryu i 5km. Kläckt två av varje idag.

Borde väl inte säga detta, men gör det ändå, så du vet att det går. Kläckte två tior idag; fick en Larvitar och en Dratini! Detta dock efter att ha kläckt ett helt fotbollslag med avbytare av Pineco. Mareep har jag inte ens sett, vare sig på sightings eller Nearby.

Verkligen skumt hur detta spel genererar vad man får vid stopps och kläckningar.
Citera
2017-03-10, 22:48
Medlem
HenrikBerggrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pirre77
Stämmer rätt bra, men en viss fördröjning är det. Hade Pokemon i tio gym för ett par timmar sedan, men har nu blivit utkickad ur ett av dem som alltjämt visas som om jag vore inne i gymet på sidan (även fast det står "now").

Men tack för länken, ska definitivt sparas som en favorit!

Iom att jag var ute svintidigt i morse och tog över gym och kunde collecta från nio gym så kommer jag i natt kunna smyga iväg till närmaste gymet och plocka det och således kunna collecta 5000 stardust och 100 coins 😊

Ja, viss fördröjning har jag märkt ibland. Kanske går bättre om man refreshar den ofta. Har som sagt hittat den idag så inte hunnit testa den alltför mycket!

Hoppas du är Team Valor bara Snyggt. Slog mitt rekord och fick coins och stardust från 7 gym idag.
Citera
2017-03-10, 22:53
Medlem
Citat:
Borde väl inte säga detta, men gör det ändå, så du vet att det går.

Fasiken vad avundsjuk jag blir. Gen2 har vart riktigt trött för mig hittills. De mest sällsynta jag lyckats fånga/evolva är typ Scizor (2438cp), Croconaw x2 och Wobbuffet. Sedan har jag visserligen en spännande Espeon, men saknar stardust för att kunna göra den bra...
Citera
2017-03-11, 00:40
Medlem
kryptonits avatar
Citat:
Ja, viss fördröjning har jag märkt ibland. Kanske går bättre om man refreshar den ofta. Har som sagt hittat den idag så inte hunnit testa den alltför mycket!

Hoppas du är Team Valor bara Snyggt. Slog mitt rekord och fick coins och stardust från 7 gym idag.

Valor är det man ska vara

Själv är jag just nu inne i 15 gym, så förhoppningsvis är jag kvar i minst 10 när jag vaknar och kan collecta.
Citera
2017-03-11, 05:53
Medlem
Pirre77s avatar
Citat:

Klart jag är Valor

Rött har tagit över totalt här där jag bor. Häromkring är det bara spoofgymen (som jag gett upp helt) och gymen med enormt genomflöde av människor som har annan ägare. Av de ~ 30 gym som finns i mitt direkta närområde är hälften Valor lvl 10 (jag är inne i nio av dessa), några Valor lvl 5-9 medan övriga (förutom spoofgymen som alla skiter i) byter ägare konstant flera gånger om dagen.

Citat:
Ursprungligen postat av kryptonit

Själv är jag just nu inne i 15 gym, så förhoppningsvis är jag kvar i minst 10 när jag vaknar och kan collecta.

15 gym?!
Grymt bra jobbat! Trodde det fanns en gräns på tio och har därför inte ens testat kriga mot gym nummer elva, men då är det bara att ge sig iväg och plocka fler då
Citera
2017-03-11, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonit

Citat:
Klart jag är Valor

Rött har tagit över totalt här där jag bor. Häromkring är det bara spoofgymen (som jag gett upp helt) och gymen med enormt genomflöde av människor som har annan ägare. Av de ~ 30 gym som finns i mitt direkta närområde är hälften Valor lvl 10 (jag är inne i nio av dessa), några Valor lvl 5-9 medan övriga (förutom spoofgymen som alla skiter i) byter ägare konstant flera gånger om dagen.

15 gym?!
Grymt bra jobbat! Trodde det fanns en gräns på tio och har därför inte ens testat kriga mot gym nummer elva, men då är det bara att ge sig iväg och plocka fler då

Fast man kan ju ändå "bara" collecta 10 coins per 20nde timme, satt att ha 15 är ju bara onödigt egentligen? OM man inte blir utslängd ifrån 5 då då man fortfarande kan collecta 10 :P
Citera
2017-03-11, 09:13
Medlem
Pirre77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
Fast man kan ju ändå "bara" collecta 10 coins per 20nde timme, satt att ha 15 är ju bara onödigt egentligen? OM man inte blir utslängd ifrån 5 då då man fortfarande kan collecta 10 :P

Okej, det är så alltså, du kan ha gubbar i hur många gym som helst men bara collecta från tio?
Bra att veta!
Citera
2017-03-11, 11:44
Medlem
Mackan1992s avatar
Vilken har ni som Buddy?
Citera
2017-03-11, 13:00
Medlem
Pirre77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan1992