Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-30, 17:51
  #8125
Medlem
halvljuss avatar
Ingen tur med äggen i dag, men hittade en till Dratini. Han verkar ha spawnpunkt på det stället. Synd bara att det ligger drygt 4 km från mitt hus och att jag saknar både bil och cykel .
Citera
2016-12-30, 19:25
  #8126
Medlem
Inte så imponerad över detta eventet med de nio första pokemonen än så länge. Varit ute och spelade när jag ändå hade några ärenden att uträtta idag, men bara fått en Charmander idag.
Citera
2016-12-30, 20:00
  #8127
Medlem
TantIngalills avatar
När kommer nya inbuy? Gillar incubators men sugen på eggs.

Trist att man e På 98 på grym Ivy, väntar på ev fetare, men fuck på de, har onix (våntar på steelix Candy typ 37 so far) så man kan komma nånstans! Puss!
Citera
2016-12-30, 20:05
  #8128
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantIngalill
När kommer nya inbuy? Gillar incubators men sugen på eggs.

Trist att man e På 98 på grym Ivy, väntar på ev fetare, men fuck på de, har onix (våntar på steelix Candy typ 37 so far) så man kan komma nånstans! Puss!
Nya eventet borde börja nån gång mellan 21-03, oklart när eftersom de bara skriver afternoon PST
Citera
2016-12-30, 21:22
  #8129
Medlem
halvljuss avatar
Nu har startskärmen i alla fall ändrats. Ser en Bulbasaur i närheten också.
Citera
2016-12-30, 21:24
  #8130
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halvljus
Nu har startskärmen i alla fall ändrats. Ser en Bulbasaur i närheten också.
Japp. Ser massa Charmanders här. Och nya boxar i shopen också.
Citera
2016-12-30, 21:26
  #8131
Medlem
Pidgey och Zubat på nearby. Hoppas att det faktiskt blir noterbart även i mindre områden
Citera
2016-12-30, 22:02
  #8132
Medlem
Är starters ni ser lika frekventa som halloween event pokemonen?
Citera
2016-12-30, 23:42
  #8133
Medlem
Glorkass avatar
Gick en promenix nu och fick 5 bulba, 3 charmander, 1 charizard och 3 squirtle på ca 50 minuter.
Tyvärr har jag fortfarande akut äggtorka, rullade 10 stop i rad utan att få nya ägg... vafan! Jag har ett ynka 5 km i listan nu, i en inkubator såklart.
Vafan är problemet? Hemma är jag van vid att direkt när man har en lucka i ägglistan så kommer ett ägg på första bästa stopp.
Citera
2016-12-31, 00:06
  #8134
Medlem
Hah! Var besviken på eventet eftersom jag inte hittade några starters, men helt plötsligt ser jag en Venusaur 500 meter härifrån. Lyckades rusa ut och ta den innan den försvann

Citat:
Ursprungligen postat av ed1
Är starters ni ser lika frekventa som halloween event pokemonen?
Inte lika vanliga, men betydligt vanligare än förr. Fortfarande lite utmaning till skillnad från Pikachu!
Citera
2016-12-31, 06:19
  #8135
Medlem
NirvanAs avatar
Fått en jävla massa godis, dock såg jag ingen tredjeevolutionsstarter, inte ens på nearby/sightings, fick dock en riktigt stark charmeleon....


Hur vanliga var charizard/Venusaur/BLastoise för er om man jämför med deras andraevolution?
Citera
2016-12-31, 07:17
  #8136
Medlem
Pirre77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niljoh65
kul att hitta denna tråd! själv har jag 22 candies kvar till Togepi evolve som är den sista jag saknar (inkl.regionspecifika).

Togetic fixad! Nu saknar jag bara Smoochum. Firar nyår i Långtbortistan och här finns tyvärr inte ett enda pokestop i närheten, närmaste är sju mil bort (!), så några nya ägg är inte att tänka på. Däremot finns det gott om pokemons en halvkilometer bort, men har inte sett några av de som ska ingå i eventet. Hade gärna velat få tag på ett gäng Bulbasaurs så jag kan poweruppa min hundraprocentiga Venusaur. Redan vid 1467 CP äter den upp allt vad vattenpokemons likt Vaporeons/Gyarados heter med sitt Vine Whip och Solar Beam
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback