2016-11-27, 00:28
Medlem
Ttoclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petrucciani
Hittat mina två i Rattata, finns tydligen i 2km-Pokemons, eller kanske bara i Pidgey, Rattata, Zubat och Magikarp. Ingen annan som hittat i nåt annat vad jag vet?

Men vadå får man den samtidigt ibland som man fångar typ Ratata? Som en kinder-ägg typ?
Citera
2016-11-27, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrStan
Ja jag är helt ny ok ska göra det, varför ska man lämna dom till honom?

... eller henne😉

"Ta alla Pokémons du stöter på hur ointressanta de än verkar. Byt sedan in dessa mot ”candy” (hos professorn). Man får bara en godis oavsett hur stark pokémonen man tagit är. Behåll bara den starkaste. " dessa använda sedan för att Evolva och power up.
Tips är att läsa alls guider som finns på nätet om att börja och få alla knep direkt. Tex spara all stardust tills du kommit upp i högre level och börjar få bättre CP på dina monster.
Citera
2016-11-27, 00:50
Medlem
modig.hemmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ttoclaw
Men vadå får man den samtidigt ibland som man fångar typ Ratata? Som en kinder-ägg typ?
Du tror att du fångar en Rattata men sen när du väl har den i bollen så kastar den förklädnaden och visar sitt sanna jag. Mer som en transvestit typ.
Citera
2016-11-27, 00:53
Medlem
Ttoclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av modig.hemma
Du tror att du fångar en Rattata men sen när du väl har den i bollen så kastar den förklädnaden och visar sitt sanna jag. Mer som en transvestit typ.

Hahaha jävlar vad märkligt
Citera
2016-11-27, 01:06
Avstängd
Bara jag som inte fått ditto än?
Citera
2016-11-27, 02:25
Medlem
Brain Damages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av modig.hemma
Köttar man på med sina starkaste så förlorar man underdog bonusen så jag försöker ha blandat CP på offensiven. Ser helst att jag kan putta ut två motståndare från ett gym i ett svep.
En eller två vändor. Spela roll... Not. Men ja, det är snyggare ju färre våndor man behöver.
Intresseklubben har antecknat.
Citera
2016-11-27, 04:55
Medlem
Xhaoss avatar
Hey!
Detta med (i blå laget) Wonder, certainly caught my attention, above average & not likely to make much headway. Har förstått att detta endast spelar roll med pokémon som är värda att power up:a. Så Pidgey osv spelar ingen roll.
Men vilka pokémon är det som en ska satsa på att ha bra IV och vilka är bäst att köra på högsta CP?
(Antar att en ska köra på CP på de flesta så om någon vill räkna upp vilka som en ska kolla IV på så kan jag ju räkna ut att resten är CP

TACK!
Citera
2016-11-27, 05:07
Medlem
Xhaoss avatar
Oh. Also.
Hur ser en/vad är leveln på sin pokémon som folk snackar om?
Citera
2016-11-27, 10:15
Medlem
nihilverums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xhaos
Oh. Also.
Hur ser en/vad är leveln på sin pokémon som folk snackar om?

Använd IV calculator så går det oftast att få fram rätt level.
Citera
2016-11-27, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity

Själv är man uppe i 4 nu 😂
Citera
2016-11-27, 13:18
Medlem
Bra start på dagen. Ramlade på en Snorlax 87% IV (12/14/13) med lick/body slam ute på promenad...

Min nye vandringskompis.

Med tanke på fynden senaste veckan verkar närhet till grundskola vara ett hett tips. Niantic vet hur man håller storkonsumenterna nöjda.
Citera
2016-11-27, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Själv har jag enbart 20 pokebollar atm så jag struntar i Ditto. Framför när det verkar som att de ändrat catchrates på pokemon som kan vara Ditto och gjort så man får färre pokebollar vid pokestops (?). Allt för att man ska tvingas köpa pokebollar..

Så för tillfället skiter jag i Ditto och fokuserar i stället på att fylla dexet på andra sätt då jag har en hel del jobb kvar 102/102 är dexet på
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in