Hållit ett gym i över 2 veckor, har levlat upp och nu kan jag inte poweruppa min favorit

.. Priset man får betala för enkla inkasserade coins..
Man ska definitivt välja ett gym som inte går att nå via väg/bil utan man måste gå en bit för att nå det (då tar man bort bilåkande-only-spelare), sen ska man träna upp ett lvl 4-8 gym (när det inte är gigantiska mängder prestige som krävs) och sen ha turen att de i ditt lag har höga pokemons och sedan fortsätta levla det till lvl10, sen ska du lägga in den med högst CP oavsett då risken att åka ur minskar om nån börjar ta ner gymmet men inte orkar hela vägen.
Väldigt bra upptränare har jag märkt är Raticate med bite-hyperbeam runt 1000CP för den lägst stående som kan ha runt 2000. Ta ner den med typ 2 av dina råttor, lämna, gaina 500, repeat... inget nytt under solen men... se till att samla på Raticate med bite-hyperbeam.
Citat:
Ursprungligen postat av
Yamal
Sååååååå vilka är taggade på eventet imorn? Är lvl 28 och har inte någon av evolutionsen till Charmander eller Bulbasaur, behöver runt 30 candy för Bulba och kanske 70 candy till Charmander, börjar runt 19.00 antar jag?
Jag behöver inte ens eventet längre för att fylla EUROpokedex, gick så mycket med ivysaur senaste dagarna och fick ett ägg med 9 bulbasaurcandy i, däremot bulbasaurs att poweruppa venusaur och massor av charmander då min charizard fick sämsta moveset tackar man ju inte nej till
Undra om spawnraten blir som halloweeneventet med gastly och cubone... alltså bokstavligen ÖVERALLT, det hade varit kul