2016-10-26, 14:08
Medlem
MarqsN92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robin.Bentley
Jag vet ej ifall det tagits upp tidigare i tråden men enklaste sättet att fuska är ju att ta och ställa om klockan i mobilen. Kör man Insence eller Lucky Egg och det är 5 min kvar så ställ tillbaka klockan 20 min, så ändras tiden som är kvar av ägget =)
Dock funkar det inte att göra så för att kunna plocka ut mynt ifrån gymmen som man har.

Det där fungerar inte. Visst, incensen får mer tid men efter 30min så fungerar det inte trots att det står att du har tid kvar. Samma med lucky egg
Citera
2016-10-26, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarqsN92
Det där fungerar inte. Visst, incensen får mer tid men efter 30min så fungerar det inte trots att det står att du har tid kvar. Samma med lucky egg

De har väl antagligen fixat den buggen, funkade säkert i början innan de kom på det själva.
Citera
2016-10-26, 15:02
Medlem
Petruccianis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarqsN92
Bara för mig det laggar penis?

Skiten har laggat mer och mer sen varje uppdatering... är det Niantics skitkod som bara är där för att förvirra folk som sysslar med reverse engineering? jävligt kasst isf. Blir rätt ofta förbannad på hur mkt det laggar så man missar bollar etc.... då har man ändå en Z5, och det är inte p.ga. överhettning. Tänk överhettning + lagget samtidigt, då är det full rage mode on
Citera
2016-10-26, 15:53
Medlem
Kafferastens avatar
Hade tänkt samla pidgey och weedle till tusen dessa dagar för framtida evolve-fester men dom är plötsligt ovanliga Då blir enda fördelen att gå med sin buddy och att kläcka lite ägg, alltså att promenera och åter promenera.
Citera
2016-10-26, 15:53
Medlem
swebarbs avatar
Vadå laggar? jag spelar på en S5 med energisparsläge på alltid oftast och inte fan märker jag av nåt lagg direkt, inte att jag missar att fånga nåt pga telefonens fel, oftast springer ju pokemons iväg efter dom hoppat ur 1 eller 2 gånger bara..
Citera
2016-10-26, 16:00
Medlem
Kafferastens avatar
Något lagg har jag inte men det buggar ur rätt ofta? Typ som att bollarna och ikonerna försvinner när man ska fånga en pokemon som plötsligt står där och man kan inte göra något annat än att starta om. Eller när man trycker på en pokemon ute på kartan så drar fightmusiken igång men man är kvar på kartan fast utan ikoner och bara att starta om där också.
Citera
2016-10-26, 16:03
Medlem
Jävla öken, kläckte precis ett 10km ägg o fick en Jynx och 68 candy..
Citera
2016-10-26, 16:09
Medlem
Smått surrealistisk känsla att se sina charmandergodisar öka så galet snabbt.
Citera
2016-10-26, 16:34
Medlem
Stjerna7s avatar
Är marowak något vettig alls på gym? Man kan ju få en skapligt hög iaf med tanke på hur många Cubones som spawnar just nu. Hittade 6 Cubone och 2 Marowak på en 6-700 meters promenad.
Citera
2016-10-26, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarrokhBulsara
Smått surrealistisk känsla att se sina charmandergodisar öka så galet snabbt.
Verkligen, kör också med honom som buddy
Citat:
Ursprungligen postat av FarrokhBulsara
Och däääär fick man en vettig Marowak, tack tack! 134 fångade nu.
Själv fångade man nyss sin första Cubone. De meddelade att Gastly-, Drowzee- och Zubat-familjen skulle ha ökade spawnrates, men visst fan gäller det även Cubone och Meowth? Har sett de flertalet gånger på sightings, men än så länge bara fångat en av varje. Men jag klagar inte, fattas fortfarande Persian och Marowak!
Citera
2016-10-26, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
Verkligen, kör också med honom som buddy

Själv fångade man nyss sin första Cubone. De meddelade att Gastly-, Drowzee- och Zubat-familjen skulle ha ökade spawnrates, men visst fan gäller det även Cubone och Meowth? Har sett de flertalet gånger på sightings, men än så länge bara fångat en av varje. Men jag klagar inte, fattas fortfarande Persian och Marowak!

Ohh ja, de staplas ju fan nästan ovanpå varandra på skärmen!
Citera
2016-10-26, 17:28
Medlem
Petruccianis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donner123
Ohh ja, de staplas ju fan nästan ovanpå varandra på skärmen!

Finns ju för faen knappt några andra Pokémons kvar! nån som skruvat lite för mkt på spawnrate.... trodde man kunde få lite candys till andra men bara att promenera som gäller för det då, nästan så man önskar det kan ta slut lite snabbare...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in