Är detta en slump eller är Niantic lömska? sistnämnda skulle ju inte förvåna mig... köpte iaf ett gäng incubators för första gången för att rensa ut alla jevla 5km-ägg (samt försöka få Lickitung), har i princip enbart haft 5k-ägg senaste månaden, nåt enstaka 2 och 10 bara. Med infinity-incubatorn och en eller max två extra från gymcoins går det ju inte direkt snabbt att kläcka.
Iaf, när jag kläckt några stycken med 5-6 incubators så börjar jag få 2km minst vartannat ägg. Konspirationsteoretikern inom mig säger ju genast då att "Niantic märker att jag köpt något och börjar därför öka andelen 2km-ägg för att mina inkubatorer ska ta slut mycket fortare och jag ska köpa fler". Tji fick dem för jag vägrar använda en begränsad inkubator för 2km-ägg, de är för den oändliga enbart.
Nu sitter jag här med 7st 2km-ägg och tre inkubatorer som inte används, de försöker verkligen hårt men jag vägrar
Så därför undrar jag om det skulle vara någon extrem slump eller om de verkligen lagt in denna girighets-mekanism... man blir ju lite sugen på 2km-äggen då jag saknar Venusaur också, men som tur var har det ploppat upp ett Bulbasaur-nest här i stan sen senaste migrationen så har nog en rätt snart iaf