2016-10-28, 16:55
Medlem
Bobs1910s avatar
Well, då trillade man över ännu en nivå...

https://www.dropbox.com/s/gkulr6eb4m..._0249.PNG?dl=0
Citera
2016-10-28, 17:02
Medlem
janssonkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobs1910
Satte igång mina 7 st 10km-ägg igår. Hoppades så klart på Lapras, Snorlax o Dratini när jag kläckte dem idag.

1 x Chansey
1 x Electabuzz
2 x Hitmonchan
3 x Eevee

På hela sju ägg, inte en enda jävel av dess satans pokémon! Total ridå.

Kläckte 6 idag, onix,eevee,hitmonlee, schyther, magmar och till slut en lapras, har dock sen innan 4 lapras och har nu 105 godisar men har inte någon med blizzard så tänker inte maxa någon heller, det jag hoppades på var en dratini eller en snorlax bara att köra igen...

MVH JK
Citera
2016-10-28, 17:11
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janssonkarl
Kläckte 6 idag, onix,eevee,hitmonlee, schyther, magmar och till slut en lapras, har dock sen innan 4 lapras och har nu 105 godisar men har inte någon med blizzard så tänker inte maxa någon heller, det jag hoppades på var en dratini eller en snorlax bara att köra igen...

MVH JK
^
This guy... har man många Lapras börjar man whina över attackerna

Verkar som man alltid vill ha lite mer...
Citera
2016-10-28, 17:20
Medlem
janssonkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
^
This guy... har man många Lapras börjar man whina över attackerna

Verkar som man alltid vill ha lite mer...

haha men har kläckt 4 st nu och man tycker att någon borde ha fått blizzard.. fångade min första vilda lapras häromdagen den hade blizzard men hade ett problem till 39 cp.

MVH JK
Citera
2016-10-28, 17:22
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janssonkarl
haha men har kläckt 4 st nu och man tycker att någon borde ha fått blizzard.. fångade min första vilda lapras häromdagen den hade blizzard men hade ett problem till 39 cp.

MVH JK
Jag impas över folk som ens hittar andra pokemons än halloweenpokemons i dessa dagar... verkar helt klart vara geografiskt betingat, vissa har mer blandat, andra har uteslutande halloweenpokemon... Enda man får upp på sightings är en och annan pidgey, rattata och vid vatten de vanligaste vattenpokemonsen, that's it.
Citera
2016-10-28, 20:38
Medlem
inSanitYys avatar
Funkar fastpokemap igen?:O
Citera
2016-10-28, 21:07
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inSanitYy
Funkar fastpokemap igen?:O
Funkar till och från och har gjort i några dagar, men är inte 100% riktigt, den fångar inte upp lika mycket som den ska och scanningen som bara ska ta några sekunder kan ta halvminut ibland
Citera
2016-10-28, 21:55
Medlem
Tack vare att jag nådde level 20 lagom till eventet började lyckades jag kläckla 9 ägg på bara några dagar, alla 5km-ägg. 4 av dessa var Paras. Blir så jävla trött, framför allt när man verkligen skulle haft nytta av majoriteten av alla 5km äggs-pokemon
Citera
2016-10-29, 02:28
Medlem
NirvanAs avatar
Rätt lyckad kväll

Fick charmander i ägg x 1, bulbasaur i ägg x 2... nu har jag 95 charmander candy, hade 26 i Onsdags .. 58 på bulbasaur nu

10km ägget resulterade i en Kabuto så nu kan jag evolva fram Kabutops... Charizard är så gott som klar, sen återstår bara 42 candy bulbasaur och runt 20candy omanyte för att göra pokedex euro-komplett.

Fick också 3 nya 10km ägg i rad(!) efter 3 tätt placerade pokestops. Tar gärna Lapras, Snorlax, Omanyte eller Dratini i nån av dom.
Citera
2016-10-29, 10:01
Medlem
Så då har man kläckt sina 10 km. Blev så klart besviken

Summa: 2 eevee, 2 electabuzz, 1 omanyte, 1 magar, 1 dratini (enda värda), 1 schyther....
Citera
2016-10-29, 11:34
Medlem
Kafferastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
Så då har man kläckt sina 10 km. Blev så klart besviken

Summa: 2 eevee, 2 electabuzz, 1 omanyte, 1 magar, 1 dratini (enda värda), 1 schyther....

Jag hade blivit överlycklig av de där. Får bara skiten men just Omanyte och Dratini hade jag jublat över. Mina sista ca 20-25 st 10 km ägg har enbart varit Magmar, Eevee, Scyther, Onix, Jynx, Pinsir, Hitmonchan vilket är skit i repris. Fick massa 10 km under flera veckor men har inte fått en enda på flera veckor nu istället så denna Halloween blev 5 km ägg med usla resultat och 2 km utan någon Charmander eller Bulbasaur (vilket var väntat) så äggdelen har varit katastrof sista tiden.

109 kronor spenderade på Incubators detta event helt i onödan..förutom lite XP från äggen då och godis till evolves. Nu har jag dock bestämt mig för att inga mer pengar kommer spenderas på detta spel. Nu blir det enbart till att plocka lite coins via gym i långsam takt. Är nöjd om jag får 10 coins per dag. Gymdelen är bara tråkig.
Citera
2016-10-29, 11:53
Går man ut ifrån stadskärnan en bit verkar det dyka upp lite andra pokémon än halloween grejen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in