2016-07-15, 11:24
Medlem
VincentLels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Ja det är vad jag förstått mera pokemons i storstäder och city där det är mer folk, går du till skogen eller på landet är det nog rätt dött.. och nej man kan inte se andra vilket är synd man borde åtminstone kunna se dom på sitt eget lag tycker jag, ska inte spelet va lite socialt och teamplay ?

Jo sant. Håller absolut med, tror det hade varit mycket roligare att se andra snubbar/snubbinor jaga efter pokémons i appen.

Citat:
Ursprungligen postat av VincentLel
Förresten vet du ifall man jagar efter samma pokémons mellan alla pokémonjägare?
Citera
2016-07-15, 11:25
Medlem
VincentLels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inzait
Iförrgår så var jag nere vid kusten och jagade en Dratini. Jag hittade den och då jag fångar den medan jag cyklar, så cyklar jag förbi en snygg brud som står med mobilen uppe. Jag ser att hon också fångar en Dratini (eller iaf försökte kanske, såg inte om hon lyckades). Så jag tror nog det.

Haha vad häftigt
Citera
2016-07-15, 11:27
Medlem
Inzaits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VincentLel
Haha vad häftigt
Ja, och du ser ju på kartan om det är någon som lagt Lure modules. Ser du såna så kan du ju vara säker på att det finns lite trainers i närheten.
Citera
2016-07-15, 11:29
Medlem
Robin.Bentleys avatar
Här i Göteborg är det mycket aktivitet, dvs många pokemons och stops. Men då jag kommer utanför centrum så är det mer glest och inte lika mycket. En vän på landet har i stort sett ingenting där han bor. Så mitt tips är att sätt dig på en spårvagn och åk runt bara och fånga saker =)
Citera
2016-07-15, 11:32
Medlem
VincentLels avatar
Citat:
Ja, och du ser ju på kartan om det är någon som lagt Lure modules. Ser du såna så kan du ju vara säker på att det finns lite trainers i närheten.

Haha bor i rätt liten stad, inte helt säker på om jag sett några sådana än
Citera
2016-07-15, 11:38
Medlem
Resanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Resania
Går det att ha den och spåra gps medan telefonen är låst? Har appen igång men om telefonen låser sig eller jag bytar fönster tappar den direkt gps.

Har Xperia z3 om det gör någon skillnad.

Ingen som har någon lösning går minst 8 km varje dag på jobbet men kan inte ha mobilen i handen precis.
Citera
2016-07-15, 11:39
Medlem
Inzaits avatar
Citat:
Ingen som har någon lösning går minst 8 km varje dag på jobbet men kan inte ha mobilen i handen precis.
Köp en sån som alla hade runt halsen förut. En sån mobilhållare.
Citera
2016-07-15, 11:51
Medlem
Citat:
Finns ett gulligt pokemon armband för sådana som dig som signalerar när pokemons o stops är nära
Citera
2016-07-15, 11:52
Medlem
Resanias avatar
Citat:
Köp en sån som alla hade runt halsen förut. En sån mobilhållare.

Får inte ha halsband eller liknande smycken. Vill bara att skiten ska spåra gps även om telefonen är låst i fickan
Citera
2016-07-15, 11:53
Medlem
swebarbs avatar
Citat:

varför inte bara ha mobilen i jackan medans du går ?
Citera
2016-07-15, 12:11
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woozah
Fungerar inte. När man ska skriva in sin adress o.s.v. så står det bara "contact support for... blablabla". Kan inte få ett amerikanskt jävla cp-konto.

Citat:
Ursprungligen postat av OldManBarry
Det var samma problem för mig, jag gör en instruktion om hur jag gjorde.
1. Logga ut från ditt apple id.
2. Ladda hem en app från app store (den ska vara gratis), då kommer den fråga ifall du vill logga in eller göra ett nytt konto.
3. Nu gör du samma sak som innan och alternativet none kommer att finnas där

Funkade utan problem.
Citera
2016-07-15, 12:13
Medlem
RadikalFails avatar
Jaha. Då är man fast i detta spelet. Jag har gått två mil på tre dar. Ska ut nu en sväng till. Hittade bästa platsen där jag bor för att få loot. Och samtidigt få km på äggen. När jag har hållt på med detta i en månad lär jag ha benmuskler som Arnold i Terminator 1. 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in