Citat:
Ursprungligen postat av
irken
Jo, men mycket beror på hur länge till och hur många timmar man spelar. Spelar man 3-4 timmar per vecka är det nog ganska onödigt att försöka vänta mycket längre till då man antagligen lessnar mera och mera. Är man hardcore fortfarande är det ju inga problem att vänta längre tills man får det bästa.
Men om man lessnar och inte längre kommer spela spelet så har det ju heller ingen betydelse om man har evolvat en Dragonair eller Dragonite.
[quote=DropoutBear|58592089]Strugglar lite med IV mot CP bedömning i vissa fall. Typ om jag ska växla upp 600cp 85%iv bellsprout eller 765cp 50%iv. Har klara evolves för Alakazam, Machamp, Victreebell som jag väntat länge med men kommer aldrig någon sate värd att uppgradera. Iofs är det väl bara att smälla upp Alakazam då han verkar totalt urusel ändå.
Den bedömningen handlar väl enbart om ifall man är sugen på att lägga dusten på att uppa en klenare eller ej

I många exempel man ser kan jag tycka att det är pointless att lägga så stor vikt vid IV ändå, ska man lägga massa dust så måste det ju vara för att man ska ha den att battla med och ska man ha den att battla med så är ju moveset det som är det viktiga. Dusten behöver man senare iaf för att hålla uppe sitt monster.
Citat:
Ursprungligen postat av
DropoutBear
Riktigt bra jobbat! Vart det Muk som vart den sista?
Korrekt

Han fick vara min buddy ett tag samtidigt som jag lyckades fånga ett par Grimers. Nu är dexen fylld
Citat:
Ursprungligen postat av
NirvanA
Tyvärr kan jag inte skriva vart "här" är, varför förstår du nog om du tänker efter.
Nej, det är faktiskt just det jag inte förstår

Det har ju noll betydelse för dig eller någon annan om du berättar var du bor eller har fångat vissa Pokémons.
Citat:
Ursprungligen postat av
NirvanA
Grattis, fast det är ju i malmö (storstad) det med

Tackar

Jo, men här finns inte allt på ett smörgåsbord ändå...som vissa verkar tro