Citat:
Ursprungligen postat av
cc_zero
Jag tycker inte du ska se det som fusk, för det är det ju inte

Däremot blir det rätt kostsamt att ha igång en extra incubator hela tiden. Jag har redan lagt några hundra på det, och kommer nog köpa några till snart tror jag. Kläckt 227 ägg, och ett dussin 10km ägg. Helt klart värt det

Oj då ja det var ju en del pengar, fast jämfört med alla andra spel så är det inte så farligt. Nya spel kostar ju rätt mycket. Ska nog köpa några incubators i alla fall för just äggdelen är mest spännande. Dyker ju väldigt sällan upp något nytt när man är ute och går. Hade något på nearby idag som jag aldrig sett förut dock.
Mitt femte 10 km ägg jag kläckte idag förresten innehöll en Onix, så jag har fått olika varje gång
Citat:
Ursprungligen postat av
EnLitenFrys
Börjar intresset för spelet avta nu? Känns som att värsta hajpen är över. I november är det bara fanatikerna som orkar med en kvällspromenad i mörker regn och kyla för att köra några pokestops?
Värsta hysterin är absolut över. Var en period när alla spelade från 5-6 åringar till Hulda 97 år i rullstol påhejandes av tillhörande personlig assistent. Men fortfarande är det ändå ganska många som kör. Framöver i vinter ja då lär det vara rätt dött såvida det inte kommer någon vettig uppdatering.