2016-09-04, 19:10
Medlem
En dum fråga kanske

När jag kör appraise så säger han ibland who aH thats the tiniest ... i have ever seen
Spelar det någon roll eller gnäller han bara?
Citera
2016-09-04, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nomen-nescio
En dum fråga kanske

När jag kör appraise så säger han ibland who aH thats the tiniest ... i have ever seen
Spelar det någon roll eller gnäller han bara?

Tänk efter nu...när din flickvän säger så till dig, spelar det någon roll eller gnäller hon bara?
Citera
2016-09-04, 19:47
Medlem
Hahah

Ok bra svar
Citera
2016-09-04, 20:52
Medlem
Loxuss avatar
Ja, spelar storleken nån roll? (På pokemons, inget annat! )
Citera
2016-09-04, 21:05
Medlem
Ttoclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Ja, spelar storleken nån roll? (På pokemons, inget annat! )

Nej huvudsaken är att man använder den rätt.

Citera
2016-09-04, 21:21
Medlem
SilverCityPsykopats avatar
När man tagit över ett gym och tar ut lönen i shoppen så står det en '1' där, vilket betyder att man har 1 pokemon i ett gym. Har man två pokemon i två gym står det en 2a istället. Men om jag tog ut lönen efter första gymmet jag tog över så kan jag inte göra det igen vid andra gymmet (även om den gamla fortfarande håller)? Eller hur funkar det?
Citera
2016-09-04, 21:24
Medlem
Romiregnets avatar
http://pokemongo.nianticlabs.com/en/post/buddy/

Här skriver Niantic själva om det nya buddy-systemet som kommer att släppas snart. "Right around the corner" som de själva skriver.
Man kan byta buddy och tjänar candy under tiden man går med den vid sin sida.
Citera
2016-09-04, 21:27
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilverCityPsykopat
När man tagit över ett gym och tar ut lönen i shoppen så står det en '1' där, vilket betyder att man har 1 pokemon i ett gym. Har man två pokemon i två gym står det en 2a istället. Men om jag tog ut lönen efter första gymmet jag tog över så kan jag inte göra det igen vid andra gymmet (även om den gamla fortfarande håller)? Eller hur funkar det?

När du tar ut reward så startas en cooldown på drygt 20h. Alltså, tar du över gym X och plockar ut reward och därefter går och tar över gym Y så kommer du inte få plocka ut reward ur gym Y.
Citera
2016-09-04, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilverCityPsykopat
Om du väntar med att ta ut din belöning tills du tagit över båda gymmen så får du belöning för båda. Så om man har flera gym nära varandra så är det bättre att vänta med att ta ut den.

Man får bara ut belöning var 21:a timme.
Citera
2016-09-05, 00:21
Medlem
MarqsN92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Romiregnet
http://pokemongo.nianticlabs.com/en/post/buddy/

Här skriver Niantic själva om det nya buddy-systemet som kommer att släppas snart. "Right around the corner" som de själva skriver.
Man kan byta buddy och tjänar candy under tiden man går med den vid sin sida.

Hoppas det blir väldigt snart. Hittar inga pokemon man vill ha längre.
Citera
2016-09-05, 02:10
Medlem
girigfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Detta har jag faktiskt sett många fall av, vad fan är grejen med barn mellan 10-15 som började vid skolstarten, de hade väl all tid i världen att spela under sommarlovet? Vad gjorde de istället? De minsta barnen verkar alla rätt färska, låg level och dåliga pokemons.

Den har ju dock dragon-attacker, så har man ingen dragonite/gyrados och vill ha nån pokemon med dragon-attacker så kan den vara värd att ha iaf.
Är barnvakt åt en grabb som behöver lösenord för att ladda ner till ipaden xaxa
Citera
2016-09-05, 09:02
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Den har ju dock dragon-attacker, så har man ingen dragonite/gyrados och vill ha nån pokemon med dragon-attacker så kan den vara värd att ha iaf.
Kingdra lär ju komma i Gen 2 också. Så sitter du på en fin Seadra är det något att spara, IVs>attacker i det här fallet också då du kan får nya med Kingdra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in