Citat:
Ursprungligen postat av
Fishdicks
Mycket du hade att "tycka" då.
Berätta gärna hur jag förstör för dig, du vet ju inte ens hur jag spelar?
Sluta vara så dömande och ohyfsad av dig, världen är inte likadan som din lilla synvinkel.
Vilket spel och hur jag gör det gör jag precis som jag vill.
Du kan ju fråga innan du börjar dra dåliga vitsar mot mig.
Då lär ju kanske trenden dö ut om det är ett så dåligt spel? Vad tror ni?
Ohyfsad har man rätt att vara mot folk som fuskar, är ganska trevlig annars. Du förstör genom att du får tag i bättre Pokemons utan att slita, något som vi andra gör. Vilket gör att du lättare kan ta över pokegyms och få cash i pokebutiken. Det är fusk och det är orättvist mot samtliga oavsett vad som hindrar dig från att gå ut.
Dåliga vitsar? Har inte skämtat om något? Däremot frågat dig om du tycker att det är okej att sitta med Google uppe när du spelar Trivial Pursuit med vänner och sedan ursäktar ditt fuskande med "men jag spelar som jag vill oavsett hur det påverkar andra deltagare".
Det är egoistiskt och inte roligt. Var ligger anledningen i att spela något spel, leka någon lek eller utöva någon sport om alla skulle fuska? Sluta ursäkta dig och börja spela spelet som det är menat eller sluta.
Har inte sagt att det är dåligt, men Pokemon X och Y är båda mycket bättre spel samt att du slipper röra på dig och slipper fuska.